کد خبر : 9729
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 17:50

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، پلی برای عبور از تحریم

استاندار خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات نباید تنها را دوران تحریم برگزار شود، بلکه همواره باید به یاد داشته باشیم که توانایی انجام تولیدات داخلی فولاد را داریم   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز ۲۳مرداد۹۸  در آیین افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات،

استاندار خوزستان اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات نباید تنها را دوران تحریم برگزار شود، بلکه همواره باید به یاد داشته باشیم که توانایی انجام تولیدات داخلی فولاد را داریم

427fcd7fb5f3ccf5d87a9003cdc499d9 500x333 300x200 نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، پلی برای عبور از تحریم

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان بعد از ظهر امروز ۲۳مرداد۹۸  در آیین افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان، اظهار ‌کرد: افتتاح این نمایشگاه به فال نیک گرفته شود و امید است در امر تولید ساری و جاری باشد.
وی افزود: این نمایشگاه به افتخار فولاد خوزستان ادمه پیدا کرد و افتتاح شد که انتظار است موثر و مداوم باشد و سالانه نقش خود را بیشتر ایفا کند.
شریعتی عنوان کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه و حلقه اتصال صنعت مادر با کسانی است که کار تجهیز و تامین می کنند و این مهم را مسحتکم کرده و زمینه آشنایی را بیشتر می‌کند.
استاندار خوزستان گفت: این نمایشگاه باعث می شود پهنه ی همکاری گسترده شود و بتوانیم تامین مواد اولیه و تجهیزات داخلی را بیشتر کنیم و چرخه ثروت کنیم که این امر در نهایت منجر به اشتغال موثر در استان خواهد شد.
نماینده ارشد استان تاکید کرد:این گونه نمایشگاه های بومی فقط در زمان تحریم نباشد و اگر دری باز شد یادمان نرود که می توانیم تولید داخلی داشته باشیم. باید شرکتهای داخلی وقت بدیم تا پروسه ۸۰ ساله را همچون شرکتهای خارجی طی کنند و فقط به فکر سود بنگاهها نباشیم.
وی ادامه داد: انتظار است حمایت ها از صنایع تولید و مادر همواره مستمر باشد و در کنار قطعه سازان و صنعت مادر باشیم و این مهم به صورت مقطعی نباشد.
غلامرضا شریعتی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان بعنوان تامین کننده مواد در کنار دیگر شرکتهای مرتبط ایستاده و تولید را تکمیل می کند و ارزش افزوده را تامین می کند.
استاندار خوزستان بیان داشت: انتظار است در خوزستان در مباحث مختلف، زنجیزه های ارزش تکمیل و نمایشگاه های مختلف تولید برگزار شود تا بتوانیم خدمات ببشتر و خلق ثروت بیشتر شویم. و منشا اثر بخشی برای کل استان باشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.