نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری : خوزستان نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی است و نباید با بروز برخی مشکلات و پیگیری نکردن ها، این امتیاز به یک نقطه ضعف تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ،آیت الله عبدالکریم فرحانی در جمع دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز در محل تالار مهتاب این شهر بیان کرد: خوزستان متعلق به کل کشور است و حق این مردم که همواره ایثارگری و وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی ثابت کرده اند داشتن زندگی در بهترین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ،آیت الله عبدالکریم فرحانی در جمع دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری اهواز در محل تالار مهتاب این شهر بیان کرد: خوزستان متعلق به کل کشور است و حق این مردم که همواره ایثارگری و وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی ثابت کرده اند داشتن زندگی در بهترین شرایط است.
وی ادامه داد: مشکلات خوزستان با همکاری مسئولان قابل حل شدن است و تمامی علمای این استان برای حل این مسایل اعلام آمادگی می کنند.
وی گفت: می توانیم در خوزستان مدل ایده آل تمدن اسلامی را پیاده کنیم.
آیت الله فرحانی بیان کرد: خوزستان ایران کوچک است و مسئولان باید دین خود را به مردم این خطه ادا کنند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ۲ بار از رییس جمهوری درخواست حضور در خوزستان برای بررسی مسایل و مشکلات گروه ملی صنعتی فولاد و نیشکر هفت تپه را داشتم که بنا به دلایلی امکان سفر به خوزستان را نداشت.
وی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زیبنده نیست که مردم خوزستان درگیر مسایل و مشکلات مختلف باشند.
آیت الله فرحانی با اشاره به مطالبات دانشجویان بیان کرد: دانشجویان خواستار حل مشکلات خود و ایجاد فرصت شغلی برای دانش آموختگان دانشگاه هستند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.