کد خبر : 6373
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 3:23

اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی ما است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی ما به شمار می رود که در این زمینه برنامه ها و طرح های مناسبی را به زودی ارائه می دهیم. به گزارش خوزتاب حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد در مسجد جوادالائمه در جمع نمازگزاران اهوازی اظهار داشت: سیلاب امسال خسارت های

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی ما به شمار می رود که در این زمینه برنامه ها و طرح های مناسبی را به زودی ارائه می دهیم.

n83313467 73025978 300x209 اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی ما است

به گزارش خوزتاب حجت الاسلام عبدالنبی موسوی فرد در مسجد جوادالائمه در جمع نمازگزاران اهوازی اظهار داشت: سیلاب امسال خسارت های فراوانی را به برخی مناطق استان وارد کرد و بسیاری از روستاییان منازل و محصول معیشتی خود را از دست دادند.
وی افزود: از ابتدای فعالیت خود سرکشی به روستاها، باغات و منازل مناطق سیل زده استان را در اولویت کار قرار داده و مسائل و مشکلات آن ها را روزانه بررسی کرده ام .
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: مردم خوزستان و سراسر کشور تاکنون حمایت های خوبی از مردم سیل زده استان داشتند و انتظار می رود این حمایت ها همچنان تداوم داشته باشد.
وی بیان کرد: تمام تلاش مسئولان استان بر این است که مردم آسیب دیده هرچه سریعتر به منازل خود بازگشته و زندگی عادی خود را ادامه دهند اما بازسازی منازل تخریب شده و حمایت های مالی از آسیب دیدگان نیازمند یک عزم ملی است.
وی همچنین به حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مساجد استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مساجد استان در زمینه مسائل فرهنگی، دینی و قرآنی فعالیت خوبی دارند و حضور جوانان و نوجوانان نیز در این مساجد حاصل برنامه ریزی های مفیدی بوده که تاکنون صورت گرفته است.
حجت الاسلام موسوی فرد همچنین در جلسه با اعضای هیات امنای مسجد جوادالائمه اهواز اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی ما اشتغال جوانان است که در این رابطه بیشترین مراجعات را داریم و در این زمینه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را در دستور کار داریم.
وی در این جلسه عملکرد مسجد جوادالائمه اهواز در زمینه اقدامات فرهنگی، دینی و همچنین جمع آوری کمک هایی مردمی برای سیل زدگان استان را بررسی کرد و در ادامه نیز اعضای هیات امنا، روحانیون و بسیجیان مسجد دغدغه ها و مشکلات خود را برای نماینده ولی فقیه در استان بازگو کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.