کد خبر : 1498
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 - 8:44

هاشمی: روحانی، رئیس‌جمهور غم و شادی مردم است

برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اعتراضات کارگران به رئیس جمهور در معدن یورت  اظهار کرد: کار ایشان ارزنده است؛ بالاخره رئیس جمهور در غم و شادی باید در کنار مردم باشد و آقای روحانی کار خوبی کردند که به میان مردم در معدن یورت رفتند. رئیس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: آقای روحانی در سایر

برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی درباره اعتراضات کارگران به رئیس جمهور در معدن یورت  اظهار کرد: کار ایشان ارزنده است؛ بالاخره رئیس جمهور در غم و شادی باید در کنار مردم باشد و آقای روحانی کار خوبی کردند که به میان مردم در معدن یورت رفتند.

image 600 400 300x200 هاشمی: روحانی، رئیس‌جمهور غم و شادی مردم است

رئیس اسبق سازمان صداوسیما ادامه داد: آقای روحانی در سایر جاها نیز با نقد و انتقاد مواجه شدند، اما ایشان صبر کردند و پذیرفتند. من مستند ایشان را از تلویزیون ایران ندیدم اما آن را از طریق آپارات دنبال کردم. در آنجا دیدیم که دانشجویان پرخاشگری کرده و به ایشان توهین می کنند؛ اما ایشان با نهایت صبر و متانت نشسته اند و حرف دانشجویان را گوش می کنند و بعد به آنها جواب می دهند. این از ویژگی های شخصی و ارزشمند آقای روحانی است.

وی درباره تعبیری درباره صبوری که روحانی در مستندش به نقل از آیت الله هاشمی بیان کرد، نیز گفت:‌ من خودم هم شنیده بودم. حاج اقا تحمل آقای روحانی را تحسین می‌کردند. تحمل آقای روحانی و سعه صدر ایشان در بین روسای جمهور و مسئولان کشور ستودنی است.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: اگر از نظر تاریخی بررسی کنیم، بیشترین هجمه به دولت آقای روحانی شد، آن هم هجمه‌های ناجوانمردانه؛ اما آقای روحانی تحمل و سکوت کرد البته هر ازگاهی تک‌نظراتی می‌گفت و تکه‌هایی می‌پراند که برای مخاطب آن سوزنده و دردناک بود. دیدید که در مناظره یک سری از آنها را آقای میرسلیم جمع کرده و علیه ایشان بیان کردند.

وی تاکید کرد: حضور رئیس جمهور در جمع معدن کاران معترض هم یکی از مصادیق سعه صدر و تحمل ایشان است. ایشان خواستند در سخت‌ترین شرایط در کنار معدن‌کاران باشند و این کار فی‌نفسه خیلی ارزشمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.