هدایت الله خادمی: نمایندگان خاطی رسما عذرخواهی کنند

♨️ هدایت الله خادمی: اقدام دیـــروز نمایندگان مجلس آبروی نظام، مجــلس و دولت خدشه دار کرد/ نمایندگان خاطی رسما عذرخواهی کنند. ⭕️ هدایت الله خـــادمی نماینده مردم شـــریف ایذه و باغــــملک در مجلس شورای اسلامی به شدت حرکت دیروز منتخبین مردم در مجلس را محـــکوم کرد. ?خادمی گفت؛ حرکت دیروز برخی نمایندگان مجلس بعد از

♨️ هدایت الله خادمی: اقدام دیـــروز نمایندگان مجلس آبروی نظام، مجــلس و دولت خدشه دار کرد/ نمایندگان خاطی رسما عذرخواهی کنند.

khademi 300x200 هدایت الله خادمی: نمایندگان خاطی رسما عذرخواهی کنند

⭕️ هدایت الله خـــادمی نماینده مردم شـــریف ایذه و باغــــملک در مجلس شورای اسلامی به شدت حرکت دیروز منتخبین مردم در مجلس را محـــکوم کرد.

?خادمی گفت؛ حرکت دیروز برخی نمایندگان مجلس بعد از مراسم تحلیف دکتر روحانی و تقلا برای سلفی_گرفتن با خانم موگرینی بسیار زننده بود، این کار با هیچ منطقی قابل توجـیه نیست. اینها بروند و جایگاه خود را بشناسند؛ مجلسی که بهشتی_ها، مصدق_ها و کاشانی_ها و دیگر بزرگان در آن بودند بحق جایگاه مقدسی است.

?وی ادامه داد؛ جایگاه و شأن مجلس همانطوری که امام فرمودند بسیار بالا است. یک نماینده در راس امور است، و طبق قانون می تواند حتی رئیس جمهوری هم زیر سوال ببرد. مراسم تحلیف دکتر روحانی روز_باشکوهی بود ولــــی پایان_زیبایی_نداشت و بنده هم به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه ام افتخار داشتم و از نزدیک شاهد این روز بودم. متاسفانه برخی شاؑن نمایندگان، نــظام و ایـــرانی بودن را زیر ســوال برده اند.

?هدایت الله خادمــی در پایان خاطر نشان کرد؛ امیدوارم از این اقدامات شنیع دست بردارند و جایگاه واقعی خود را بشناسند و در واقع جایگاه مجلس یک موهبت است و منتخبین مردم باید با اقتـــدار و ابـــهت پیگـیر_احقاق_حق مردم خود باشند نه خود را گُم کنند.
? خوزتاب متفاوت ترین کانال خبری خوزستان
https://t.me/joinchat/AwNlxz8spptlTU47EWxAhQ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.