کد خبر : 24405
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 21:30

هزینه كردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شركت است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت آموزش به ویژه آموزش های تخصصی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان، گفت: هزینه کردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شرکت است.

visits golpa amoozesh011 هزینه كردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شركت است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت آموزش به ویژه آموزش های تخصصی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان، گفت: هزینه کردن در امر آموزش بهترین سرمایه گذاری برای شرکت است.
دکتر حمید رضا گلپایگانی روز در بازدید از مرکز آموزش و تجهیز انسانی شرکت در جمع کادر اداری و آموزشی و کارآموزان، افزود: آموزش اساس توسعه و پیشرفت است و منابع انسانی می بایست از بدو استخدام تا پایان خدمت، اهتمام‌ به آموزش را جدی و جزو وظایف سازمانی تلقی نمایند.
وی اظهار کرد: آموزش های فنی و تخصصی  برای کارکنان شرکت باید در قالب کوتاه مدت و بلند مدت و به طور مستمر تدوین  و منطبق با دانش و فناوری های روز باشد‌ .
گلپایگانی به حساسیت و  ریسک بالای کار در صنعت حفاری اشاره کرد و گفت: در صنعت حفاری تخصص ها و علوم  مختلف کاربرد دارد و تلفیق کاربست دانش آکادمیک با تجربیات حین کار در بستر رعایت کامل اصول ایمنی می تواند موجب ارائه کار مطلوب و بدون نقص گردد‌ .
در بازدید مدیرعامل از اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت که  مدیرمنابع انسانی، مسئولان دفتر و پیگیری های ویژه مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت حضور داشتند، دکتر گلپایگانی ضمن بازدید از بخش های مختلف با حضور در کلاس های درس با کارآموزان که از کارکنان عملیاتی بودند به گفت و گو نشست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.