کد خبر : 3687
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397 - 22:36

هلاکت سارق مسلح در درگیری با پلیس در کیان آباد اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از حقیقت یک سالن مسلح در درگیری با پلیس در شهرستان اهواز خبر داد. ? سرهنگ “علی قاسم پور” با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۴ در حين گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با ۳ نفر سرنشین مشکوک،

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از حقیقت یک سالن مسلح در درگیری با پلیس در شهرستان اهواز خبر داد.

? سرهنگ “علی قاسم پور” با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۴ در حين گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با ۳ نفر سرنشین مشکوک، جهت توقف مامورین به آنها دستور ایست داده، یکی از سرنشینان پژو که سارقین مسلح بودند با سلاح کلاش به سمت مامورین تیراندازی، مامورین موضع گرفته و اقدام به تیر اندازی متقابل نمودند.

? وی افزود: در این درگیری خودرو سارقین از ناحیه لاستیک و بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته، سارقین مسلح در میدان اول کیان آباد خودرو پژو پارس را رها نموده و متواری می شوند .

? سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: لذا یک نفر از سارقین مورد اصابت گلوله قرار گرفته به هلاکت رسیده و بقیه متواری شدند، خودرو سارقین و پلاک هر دو سرقتی بودند.

? معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودرو یک خشاب کلاش با ۳۰ فشنگ و یک عدد شوکر برقی و ابزار سرقت کشف و تلاش برای دستگیری دیگر سارقین ادامه دارد.

 

مجتبی بهزادی / خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.