کد خبر : 3179
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1397 - 23:09

همت بلند آموزش و پرورش خوزستان برای حفظ منزلت فرهنگیان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان: همت بلند آموزش و پرورش خوزستان برای حفظ منزلت فرهنگیان مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان گفت: تکریم و احترام به همکاران فرهنگی از جنبه های مثبت دستور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مبنی بر رایگان کردن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص در استان خوزستان است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان:
همت بلند آموزش و پرورش خوزستان برای حفظ منزلت فرهنگیان
fileLoader همت بلند آموزش و پرورش خوزستان برای حفظ منزلت فرهنگیان
مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان گفت: تکریم و احترام به همکاران فرهنگی از جنبه های مثبت دستور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مبنی بر رایگان کردن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص در استان خوزستان است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، جواد عباسی صبح امروز ۱۹ خردادماه ۹۷ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ثبت نام رایگان فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص در استان خوزستان گفت: با نگاهی دقیق به تصمیم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در این خصوص در می یابیم که در آموزش و پرورش خوزستان همت بلندی برای حفظ شان و منزلت همکاران فرهنگی وجود دارد.

وی افزود: در همه دستگاه ها امتیازاتی برای پرسنل آن دستگاه در نظر گرفته می شود که تا قبل از این تصمیم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مبنی بر رایگان شدن ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس خاص نظیر شاهد، استعدادهای درخشان، نمونه دولتی و هیئت امنایی، خلا وجود چنین تسهیلات و تصمیماتی در آموزش و پرورش و برای فرهنگیان احساس می شد.

عباسی با تاکید بر اینکه اهمیت چنین تصمیمی به دلیل ارزش ریالی آن نیست، تصریح کرد: تکریم و احترام به همکاران فرهنگی از جنبه های مثبت این دستور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان است.

مدیرهسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان گفت: انتظار می رود که همکاران فرهنگی در تمامی رده های آموزشی و مدیریتی از این تصمیم استقبال کنند و این موضوع نیز کاملا قانونی و مبتنی بر دستورالعمل های موجود است.

عباسی با اظهار امیدواری از اینکه وزارت آموزش و پرورش نیز در راستای رفاه حال فرهنگیان خوزستانی گام بردارد، گفت: مدیرکل آموزش و پرورش همواره به منزلت همکاران فرهنگی توجه ویژه ای داشته اند، از این رو در راستای ایجاد انگیزه در قشر فرهنگی، طی سالهای اخیر ثبت نام از فرزندان فرهنگیان را در مدارس خاص خوزستان رایگان اعلام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.