کد خبر : 2536
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 19:35

همکاری تیم ملی سوریه با الهلال

تیم فوتبال الهلال عربستان برای برپایی اردویی چند روزه در ابوظبی امارات حضور دارد. الهلال در این اردو نفرات زیادی را به خاطر همراهی در تیمهای ملی در اختیار ندارد. یکی از این بازیکنان «عمر خربین» مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه بود که به خاطر بازی با استرالیا، راهی مالزی شد ولی با مساعدت مسئولان

تیم فوتبال الهلال عربستان برای برپایی اردویی چند روزه در ابوظبی امارات حضور دارد. الهلال در این اردو نفرات زیادی را به خاطر همراهی در تیمهای ملی در اختیار ندارد.
2587537 300x200 همکاری تیم ملی سوریه با الهلال
یکی از این بازیکنان «عمر خربین» مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه بود که به خاطر بازی با استرالیا، راهی مالزی شد ولی با مساعدت مسئولان تیم ملی سوریه، به زودی به اردوی الهلال اضافه خواهد شد.

عمر خربین که در دیدار رفت مقابل پرسپولیس به تنهایی ۳ گل به ثمر رساند، در دیدار رفت سوریه با استرالیا کارت زرد گرفت و در مجموع دو کارته شد تا بازی برگشت با استرالیا را از دست بدهد.

بر همین اساس و با رضایت مسئولان تیم ملی سوریه، عمر خربین نیازی به همراهی این تیم در بازی برگشت در استرالیا ندارد و به زودی به اردوی الهلال اضافه خواهد شد تا خود را برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده کند.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۵ مهرماه در مسقط عمان برگزار می شود. بازی رفت با ۴ گل به سود نماینده عربستان خاتمه یافته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.