کد خبر : 7151
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 5:24

هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب خوزستان پرداخت نشده است

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب این استان پرداخت نشده  است، گفت: تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارات ناشی از سیلاب به شبکه آب

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب این استان پرداخت نشده  است، گفت: تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.

 هنوز خسارات شبکه آب و فاضلاب خوزستان پرداخت نشده است
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت پرداخت خسارات ناشی از سیلاب به شبکه آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: تاکنون هیچ خساراتی برای بازسازی شبکه آب و فاضلاب خوزستان پرداخت نشده است.
وی افزود: حدود هزار میلیارد تومان خسارت به شبکه آب و فاضلاب خوزستان وارد شده که از این رقم حدود ۵۶۰ میلیارد تومان مربوط به اهواز و رقم باقی مانده مربوط به شهر‌های دیگر خوزستان می‌شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان در ادامه تصریح کرد: هنوز هیچ مبلغی در ازای خسارات سیل برای بازسازی اساسی تاسیسات آسیب دیده خوزستان پرداخت نشده و تمام بازسازی‌ها با بودجه داخلی آب و فاضلاب و از محل قبوض مردم در حال انجام است.

حقیقی پور با بیان اینکه رقم خسارات سیلاب در حال بررسی است، عنوان کرد: هنوز بررسی‌ها در این زمینه در جریان است.

وی در ادامه به رفع موقتی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان اشاره کرد و افزود: برای بازسازی اساسی تاسیسات نیاز به تامین اعتبار وجود دارد و هنوز ریالی در این زمینه تخصیص داده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.