کد خبر : 17626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 12:42

هوشیاری در فولاد خوزستان؛ زمینه حذف موانع تولید

در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

در حالیکه شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته با تولید ۳.۸ میلیون تن بهترین کارنامه خویش را در شرایط عمومی تحریم های بین المللی ابراز نموده است اخیراً تحرکاتی مشکوک برای ایجاد ذهنیت و تقابل میان کارکنان شاغل و یا بازنشستگان در برابر مجموعه مدیریت این واحد صنعتی نمونه در تولید و صادرات از سوی افراد به ظاهر ناشناخته (!) در حال شکل گیری است.

IMG 20210331 WA0028 هوشیاری در فولاد خوزستان؛ زمینه حذف موانع تولید

این افراد معلوم الحال و بعضاً تابلودار بدون تمسک به رسانه های قانونی و در قالب نامه های مجهول و استفاده از عناوین «جمعی از بازنشستگان» و یا «جمعی از کارکنان شاغل» مبادرت به انتشار اعلامیه هایی می نمایند که هدف آنها صرفا تحریک نیروی انسانی و رودررویی با مسئولان این مجتمع صنعتی می باشد.

باید توجه داشت شرکت فولاد خوزستان در منطقه‌ای واقع شده که سابقه هشت سال جنگ تحمیلی و بمباران و همچنین تحرکات ضد انقلاب را به چشم دیده است از این حیث تحرکات مزبور در سالی که به زعم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان حذف موانع تولید قلمداد شده است، بسیار پرمعنا و در جای خویش مشکوک و قابل پیگیری است.

متاسفانه برخی از گروه های بی نام و نشان با تهیه و تدارک بیانیه و متون و همچنین انتشار در میان کارکنان از طریق فضای مجازی (واتساپ -تلگرام) عملاً به دنبال ذهنیتی هستند که نتیجه آن به جز جلوگیری از موفقیت های بیشتر این شرکت بزرگ فولادی نخواهد بود.

در شرایطی که مسئولان شرکت فولاد خوزستان تلاش می کنند با سعه صدر بتوانند از این موانع اجتماعی و فرهنگی هم با کمترین هزینه مواجهه، عبور نمایند اما متاسفانه عدم پیگیری قانونی موجب زمینه سازی تحرکات بیشتر افراد معلوم الحال را فراهم نموده است.

انتظار است برای حفظ اقتدار تولید و در جهت اجرای منویات رهبری در کنار تدارک پروسه بهره برداری از تولید و ارز آوری شرکت فولاد خوزستان با هوشیاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های قانونی برای پیگیری این موارد راه سوء استفاده و تهیه خوراک برای کانال های تلویزیونی خارجی مسدود شود وگرنه مماشات در برابر روش های تخریبی موجود لاجرم به چالش های ناخواسته ای در این موفق ترین واحد صنعتی استان خوزستان منجر خواهد شد./ پایان قسمت اول.
مسعود سلامی راد

عنوان قسمت دوم:
بررسی مدعیان ….

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.