کد خبر : 17418
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 8:19

واژگونی و انفجار تانکر حامل سوخت یک فوتی بر جای گذاشت

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از واژگونی تانکر حامل مواد سوختی در مسیر کیلومتر ۲۵ جاده اهواز اندیمشک و فوتی راننده خبرداد.

IMG 20210301 WA0110 واژگونی و انفجار تانکر حامل سوخت یک فوتی بر جای گذاشت

ابراهیم قنبری در گفتگو با خبرنگار خوزتاب بیان کرد: یازدهم اسفند ماه سال جاری ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان واژگونی تانکر حامل مواد سوختی در مسیرکیلومتر ۲۵ جاده اهواز اندیمشک اطلاع رسانی شد.

 

وی افزود؛ ستاد فرماندهی سازمان سریعا ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق ، یک دستگاه خودرو تانکر آبرسان و یک دستگاه خودرو پیشرو را به محل حادثه اعزام کرد.

 

قنبری توضیح داد؛ تانکر حامل مواد سوختی نفتا حین حرکت در مسیر واژگون و دچار حریق شد همچنین شعله های حریق به فضای سبز و حاشیه جاده سرایت کرد.

 

وی اظهارکرد؛ آتش نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی و ایمن سازی مسیر با استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی خودرو تانکر ، شعله های حریق فضای سبز و درختان حاشیه جاده به وسعت ۲۰۰ متر را مهار کردند.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد؛ متاسفانه راننده تانکر که یک مرد ۶۰ ساله بود در اثر سوختگی فوت شد و آتش نشانان پس از پاکسازی مسیر به ایستگاه بازگشتند.

 

IMG 20210301 WA0109 واژگونی و انفجار تانکر حامل سوخت یک فوتی بر جای گذاشت

 

رئیس پلیس راه خوزستان در این خصوص اظهار کرد: واژگونی یک دستـگاه تانکر حامل سوخت به دلیل بی توجـهی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه، تانکر واژگون شد و به دلیل نشت مواد سوخـتی آتش سوزی رخ داد.

 

سرهنگ جمشیدی افزود: راننده به دلیل سوخـتگی و شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده است، اما با حـضور به موقع عوامل آتش نشانی و مهار حریق، خللی در تردد خـودرو‌ها به وجود نیامد و رفت و آمد خودرو‌ها بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

 

IMG 20210302 WA0021 واژگونی و انفجار تانکر حامل سوخت یک فوتی بر جای گذاشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.