وزیر نیرو: مصرف برق در خوزستان بیش از حد انتظار بود

حمید چیت چیان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه آبیاری و زهکشی دشت ارایض شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه اولین پروژه دشت ارایض شهرستان شوش است. وی افزود: بخشی از این طرح در دشت دوسلق شهرستان شوش اجرا می‌شود. مجموعا در شهرستان شوش در ۱۷ هزار هکتار از اراضی، کار احداث شبکه

حمید چیت چیان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه آبیاری و زهکشی دشت ارایض شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه اولین پروژه دشت ارایض شهرستان شوش است.

698166 300x200 وزیر نیرو: مصرف برق در خوزستان بیش از حد انتظار بود

وی افزود: بخشی از این طرح در دشت دوسلق شهرستان شوش اجرا می‌شود. مجموعا در شهرستان شوش در ۱۷ هزار هکتار از اراضی، کار احداث شبکه آبیاری و زهکشی انجام شده است.

وی با بیان این‌که امروز در رامهرمز و آبادان پروژه‌های دیگری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مجموع مساحت پروژه‌هایی که امروز در استان خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد بیش از ۲۰ هزار هکتار است که اعتبار احداث این طرح‌ها بیش از ۱۹۹ میلیارد تومان است.

چیت چیان تصریح کرد: امیدوارم احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی در خوزستان به توسعه کشاورزی و استفاده بهینه از آب کمک کرده باشد.

وی افزود: با افتتاح چنین پروژه‌هایی، آب با هدررفت و تلفات کمتری به دست کشاورزان می‌رسد و امیدواریم در این زمینه کشاورزان به بهترین شکل ممکن از این آب استفاده کنند.

چیت چیان گفت: امروز بر اساس برنامه‌ها دو سد نیز در خوزستان کلنگ زنی می‌شود که اطلاعات این سدها را نیز در محل ارائه خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: درجه حرارت در خوزستان به شدت بالا رفته و میزان مصرف برق توسط مردم بیشتر از آن چیزی بود که ما پیش‌بینی کردیم و این به دلیل شدت گرما هست.

چیت چیان بیان کرد: دمای هوای بالای ۵۰ درجه دو هفته در خوزستان ادامه دارد و به این دلیل میزان مصرف به بیش از هفت هزار و ۸۰۰ مگاوات رسیده است. نیروگاه‌های کشور با آمادگی کامل برق را تولید می‌کنند و شبکه‌ها نیز آمادگی کامل دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برق‌رسانی به شکلی مطلوب در حال انجام است اما این اتفاقی طبیعی است که در تمام شبکه‌ها حوادثی پیش بیاید و از نظر آمادگی شبکه و ظرفیت تولید، کار در حال انجام است./

پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب

@khuztab

#khuzestan #khuztab.ir #khuztab #ahvaz

Khuztab khuztab.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ابراهیم دوشنبه , 19 تیر 1396 - 23:18

بنظرم وزیر محترم فکر کرده اومده اردبیل که میگه چرا مصرف برق خیلی بالاست . اخه وزیر عزیز وقتی دمای هوا خوزستان به ۷۰ درجه داخل آفتاب می رسه انتظار داری مصرف برق زیاد نشه؟
بخدا نمیدونم با چه رویی این حرفها به مردم خورستان میزنه

admin-khuz شنبه , 28 مرداد 1396 - 10:04

با تشکر از نظر شما دوست عزیز