کد خبر : 18639
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 12:30

استاندار جدید خوزستان در دولت سیزدهم معرفی شد

 وزیر کشور در معارفه استاندار جدید : خوزستان دروازه کشور ما به دنیای اسلام و جهان عرب است

اخبار مهم اهواز و شهرستان ها را در پایگاه خبری تحلیلی *خوزتاب* مشاهده کنید

 دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تکریم قاسم سلیمانی دشتکی و معارفه استاندار جدید خوزستان گفت :خوزستان دروازه کشور ما است به دنیای اسلام و جهان عرب. باید از این استان الهام گرفت. ترکیب زیبایی از اقوام داریم. این فرصت های بزرگ پنجه در پنجه هم می توانند مشکلات را برطرف کنند. دوستان الان می گویند مرکز باید به خوزستان کمک کنند حال انکه این استان سرافراز شرایطی داشته باشد که خود باید بتواند به سایر استان ها کمک کند.

 

 

IMG 20210909 121103 435  وزیر کشور در معارفه استاندار جدید : خوزستان دروازه کشور ما به دنیای اسلام و جهان عرب است

 

     به گزارش پایگاه خبري خوزتاب ؛ وزیر کشور در این مراسم با بیان اینکه : باید همه ظرفیت ها را برای رفع محرومیت ها در کوتاه مدت بسیج کنیم ، برای خوزستان سند پیشرفت و توسعه می خواهیم تا منابع مالی تخصیص دهیم .همه برنامه ها باید زمان مند باشند و کنترل پروژه صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: نقش مشارکت حداکثری مهم است و همه شرکت ها و صنعت های بزرگ در این توسعه باید نقش خود را مشخص کنند و سرمایه های خود را بیاورند و نقش شان باید تبیین شود در این توسعه ای که باید اتفاق بیفتد ،اقتصاد دریا بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

 

ایشان افزودند: کانون های محرومیت در قالب ۱۲۳ نقطه شناسایی شده و باید در اقدام مشترک دستگاه ها زمانمند برطرف شوند در مدیریت شهری بعضی شهرها باید سیمای شان تغییر کند و با نشاط تر شوند. بعضی پروژه های ملی مثل ۵۵۰ هزار هکتاری و فاضلاب اهواز باید دنبال شوند و به نقطه مشخصی برسند.

وزیر کشور در پایان گفت: در خوزستان با ظرفیت های معنوی مثل کاروان های راهیان نور، حضرت دانیال نبی، علی ابن مهزیار و امام زادگان و قدم گاه آقا علی ابن موسی الرضا (ع) گردشگری مذهبی باید تقویت و شکل گیرد. در خانه فرمانداران و بخشداران مثل نماینده ولی فقیه خوزستان به روی مردم و در تعامل با آنها باز باشد. آقای خلیلیان هم باید اینگونه باشد

انشاالله این سرزمین را با همت همگی به حد و شانی که باید برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.