کد خبر : 20801
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 0:16

وضعیت قرمز در هلال احمر بندر ماهشهر/ یک رییس برای دو شهرستان!

جمعیت هلال احمر یکی از سازمان‌های عام‌المنفعه در کشور است که نقش مهمی در امر آموزش همگانی کمک‌های اولیه و امداد و همچنین امدادرسانی در حوادث و سوانح مختلف برعهده دارد. در سال‌های اخیر، جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر نقش اساسی در آموزش همگانی در مدارس، دانشگاه و سطح شهرستان برعهده داشته که طی ماه‌های

جمعیت هلال احمر یکی از سازمان‌های عام‌المنفعه در کشور است که نقش مهمی در امر آموزش همگانی کمک‌های اولیه و امداد و همچنین امدادرسانی در حوادث و سوانح مختلف برعهده دارد.

در سال‌های اخیر، جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر نقش اساسی در آموزش همگانی در مدارس، دانشگاه و سطح شهرستان برعهده داشته که طی ماه‌های گذشته و پس از انتصاب وهاب شیرعلی به عنوان سرپرست این اداره، این فعالیت‌ها به طرز عجیب و تا حد زیادی متوقف شده است.

نکته جالب این است که شیرعلی علاوه بر سرپرستی جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر، ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان هندیجان را نیز بر عهده دارد و بنا به گفته‌ی یک منبع آگاه همین موضوع باعث شده که در اکثر روز‌های هفته در محل کار خود در بندر ماهشهر حضور نداشته باشد.

به گفته‌ی این منبع آگاه، سرپرست جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر غایب اصلی جلسات ستاد بحران شهرستان بوده و حتی در بارندگی اخیر نیز در منطقه حضور نداشته است.

گفتنی است پس از انتصاب شیرعلی به سمت سرپرستی جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر، اکثر کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در این اداره منحل شده و در چند ماه اخیر به جز طرح دادرس دانش‌آموزی، تعداد بسیار محدودی کلاس آموزش امدادی در شهرستان برگزار شده است.

در واقع می‌توان گفت در چند ماه اخیر تعداد افراد آموزش دیده در جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر نسبت به قبل از انتصاب شیرعلی تا حد زیادی کاهش داشته است.

نکته جالب‌تر این است که شیرعلی در هندیجان هم عملکرد جالبی نداشته و مشخص نیست خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با چه هدفی وی را در سمت سرپرستی هلال احمر شهرستان بندر ماهشهر منصوب کرده است.

به نظر می‌رسد خدادادی اعتقادی به موضوع شایسته سالاری ندارد؛ چرا که در جمعیت هلال احمر بندر ماهشهر کارمندان با سابقه و پرتوان زیادی برای انتصاب به عنوان رییس این اداره وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.