کد خبر : 9775
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 19:20

وعده مدیرعامل فولاد خوزستان برای حمایت از مرکز تحقیقات دانشگاه شهید چمران اهواز

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عصر پنجشنبه از غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز در نخستین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان بازدید و بر حمایت از مرکز تحقیقات این دانشگاه تاکید کرد . به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عصر پنجشنبه در دومین روز از نمایشگاه

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عصر پنجشنبه از غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز در نخستین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان بازدید و بر حمایت از مرکز تحقیقات این دانشگاه تاکید کرد .

IMG 20190816 234601 332 300x142 وعده مدیرعامل فولاد خوزستان برای حمایت از مرکز تحقیقات دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان عصر پنجشنبه در دومین روز از نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان از غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید کرد.

مدیرعامل این شرکت فولادی پس از بررسی توانمندی های مرکز تحقیقات دانشگاه شهید چمران اهواز در زمینه ساخت قطعات ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده در زمینه همکاری مشترک با این مجموعه، اقدامات سازنده ای صورت گیرد.

شامگاه چهارشنبه نیز در بازدید خداداد غریب پور معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت از غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز بر امضای تفاهم نامه شرکت فولاد خوزستان با مرکز تحقیقات این دانشگاه تاکید کرد.

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروههای فولاد خوزستان، شامگاه چهارشنبه با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در محل نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف شناخت و حمایت صنایع داخلی و تولیدات داخل ، تامین قطعات و تجهیزات موردنیاز صنایع با اتکا به صنایع داخل و بومی‌سازی گروه ملی فولاد ،شناسایی توانمندی های تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و هم‌افزایی دانش فنی و توسعه و حمایت از صنایع کوچک کار خود را آغاز کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.