پاسخ روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی درباره خطر سیل در اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،این شرکت در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در فضای مجازی با موضوع : “هشدار!! همکاران صنعت نفت خانواده خود را از اهواز خارج کنند”!! تکذیب کرد و آن را بی اساس خواند. متن اطلاعیه به این شرح است: قبل

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،این شرکت در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در فضای مجازی با موضوع : “هشدار!! همکاران صنعت نفت خانواده خود را از اهواز خارج کنند”!! تکذیب کرد و آن را بی اساس خواند.
0c4c48da 25ec 4394 993f 50ae8fc966ca 20190408 210714 297x300 پاسخ روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص شایعه منتشر شده در فضای مجازی درباره خطر سیل در اهواز
متن اطلاعیه به این شرح است:
قبل از هرچیز شایعه ضرورت و توصیه غیرکارشناسی خروج خانواده های کارکنان صنعت نفت از اهواز به دلیل بالا آمدن آب رودخانه کارون را تکذیب و اعلام می دارد خانواده کارکنان صنعت نفت بخشی از مردم ساکن در اهواز و سایر شهرها و روستاهای استان بوده و از هر تصمیمی که ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ نماید، تبعیت می کنند؛ به علاوه با پیشگیری های به عمل آمده، هماهنگی و همکاری کم سابقه دستگاه ها سازمان ها و صنایع بزرگ مستقر در استان خوزستان، عوارض و خسارات سیلاب بزرگ رودخانه های کارون، دز و جراحی، تا حد امکان کنترل شده و دست کم از بروز خطرات گسترده جانی در این حوضه آبریز جلوگیری بعمل آمده است و براساس اعلام استانداری خوزستان سیلاب تحت کنترل بوده و شهر اهواز از وضعیت باثبات و پایداری برخوردار است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
ضمنا این شرکت و سایر شرکت های تابع وزارت نفت به عنوان بخشی از خانواده بزرگ ایران و استان خوزستان، به تمامی هم میهنان اطمینان می دهند تا پایان سیلاب و عادی شدن وضعیت جوی و تا هر زمان که مسئولان امر لازم بدانند، با تمامی امکانات در کنار مردم بوده و حامی، پشتیبان و خدمتگزار آنان خواهند بود و در تنگنای حادثه هموطنان خود را تنها نخواهند گذارد.
در پایان با تاکید بر ضرورت رعایت اصول اطلاع رسانی در زمان بحران، خودداری از تشویش اذهان و ایجاد التهاب در مردم سختی کشیده خوزستان، انتظار می رود اصحاب رسانه هماهنگ با ستاد اطلاع رسانی مدیریت بحران استان خوزستان عمل نموده و از انتشار و بازنشر اخبار ناصحیح و نگران کننده جدا پرهیز نمایند.
بدیهی است با توجه به تاثیر منفی اینگونه شایعات و اخبار التهاب آفرین، این شرکت حق خود را برای پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی محفوظ خواهد داشت.
روابط عمومی
شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.