کد خبر : 6431
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 - 8:26

پاسخ های شهردار اهواز قانع کننده نبود

عضو شورای شهر اهواز: سه سوال از شهردار اهواز پرسیده شد اما پاسخ های ارایه شده قانع کننده نبود و این سئوالات به درستی جواب داده نشدند. به گزارش خوزتاب محمد هادی قنوات در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با موضوع دستورکار پاسخ شهردار به سئوالات این عضو شورای شهر، در جمع

عضو شورای شهر اهواز: سه سوال از شهردار اهواز پرسیده شد اما پاسخ های ارایه شده قانع کننده نبود و این سئوالات به درستی جواب داده نشدند.

IMG 20190515 085041 108 300x300 پاسخ های شهردار اهواز قانع کننده نبود

به گزارش خوزتاب محمد هادی قنوات در هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با موضوع دستورکار پاسخ شهردار به سئوالات این عضو شورای شهر، در جمع خبرنگاران مدعی شد: پاسخ های ارایه شده به سه سئوالی که مطرح گردم مطابقتی با سئوالات نداشتند.
وی افزود: یکی از دغدغه های اعضای شورای شهر برای طرح سئوال از شهردار بحث سیلاب و عواقب آن بود اما پاسخ های ارایه شده درخصوص موارد دیگری بود.
قنوات با اشاره به اینکه در چارت تشکیلاتی شهرداری، سمتی به عنوان مدیریت بحران وجود دارد بیان کرد:در چند ماه گذشته این جایگاه به عنوان نقش هماهنگ‌کننده در بحران خالی بوده است.
وی همچنین درخصوص سئوال از شهردار پیرامون موفق نبودن در سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری اهواز گفت: سئوال نخست از شهردار در مورد سرمایه‌گذاری‌های شهرداری به صورت هدفمند بود.
این عضو شورای شهر ادامه داد: فرصتی برای انجام خطا وجود ندارد و باید از همه فرصت‌ها به درستی استفاده شود.
قنوات دلیل نبود سرمایه گذاری در اهواز را طولانی و سخت بودن فرآیند سرمایه گذاری دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاری می‌تواند شرایط بحران مالی شهرداری اهواز را نجات دهد.

محمدهادی قنوات در خصوص ارسال نشدن گزارش جامع درآمد و هزینه ها از سوی شهرداری نیز گفت: یکی از وظایف اعضای شورا این است که گزارش ۶ ماهه جامع درآمد و هزینه‌ها انتشار یابد اما در ۱۸ ماه گذشته هیچ گزارشی از سوی شهرداری به شورای شهر ارایه نشده است.
بنابراین گزارش، براساس قانون، رییس شورا در نامه ای سوال هریک از اعضا را برای شهرداری ارسال می کند و شهردار نیز در مدت ۱۰ روز موظف است پاسخ سئوال را به صورت کتبی به شورا اعلام کند.
در جلسه علنی امروز شورای شهر اهواز، شهردار و معاونان وی نیز برای ‌پاسخگویی به سئوال محمد هادی قنوات عضو شورای شهر حاضر شده بودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.