کد خبر : 24453
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 22:27

پروژهای آبرسانی به روستاهای خوزستان به سرعت در حال اجرا است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر عامل آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داد:

پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است پروژهای آبرسانی به روستاهای خوزستان به سرعت در حال اجرا است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی در بخش آبرسانی با حضور سردار معین پور معاون اجرایی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، سرهنگ زبیدی و سرهنگ ساسانی و دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان، مهندس قمشی معاون بهره برداری و توسعه آب و‌مجریان طرح برگزارشد.
محمد رضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این جلسه اظهار داشت: پروژه های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و خوزستان پیشتاز اجرای پروژه های محرومیت زدایی در کشور است.
وی افزود: در خوزستان پروژه های محرومیت زدایی با همکاری سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا، سردار شاهوار پور و سردار خادم سید الشهدا به کمک آبفا آمدند و این نوید خوبی به مردم شریف خوزستان در اجرای پروژه های محرومیت زدایی بود.
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی در سه  معین توسط سپاه پاسداران و قرارگاه کربلا در حال اجرا است و پیمانکاران زیادی در تک تک شهرهای هدف با نظارت سپاه و مجموعه آب وفاضلاب خوزستان در حال کار هستند.
محمد رضا کرمی نژاد به حل مشکلات آب روستاهای شرق استان اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای ایذه و اندیکا باید با سرعت اجرایی شود و  در حال برنامه ریزی برای آبرسانی به ۲۳روستای ایذه در قالب پروژه های محرومیت زدایی هستیم و برنامه داریم  هفته آینده این پروژه را کلنگ زنی کنیم.
وی تصریح کرد: آبرسانی به روستاهای اندیکا خواسته به حق این مردم عزیز است و باید اجرای پروژه های آبرسانی به این روستاها با سرعت بیشتری انجام شود.
کرمی نژاد در ادامه افزود: بحث آبرسانی به روستای خلف حیدر در شهرستان شوش باید تا قبل از شروع تابستانی اجرایی شود و مشکل چندین ساله این روستا باید برطرف شود.
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به آبدار کردن یک هزار و ۷۰۰روستا از ابتدای دولت سیزدهم و وضعیت فعلی آبرسانی به روستاهای خوزستان گفت: در حال حاضر ۷۸۰ روستا در قالب پروژه های محرومیت زدایی در بخش آبرسانی ابلاغ شده است و عملیات اجرایی آبرسانی  در ۶۰۹ روستای خوزستان در حال اجرا است و با سرعت در حال کار هستیم تا آبرسانی به روستاهای هدف انجام شود.
کرمی نژاد در ادامه افزود: تاکنون ۵۳۵ کیلومتر خط انتقال آب در روستاهای خوزستان اجرا شده است.
مدیر عامل آبفا خوزستان به حفر چاه های مورد نیاز تا قبل از شروع تابستان اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی حفر دو چاه در شهرهای اندیکا و لالی آغاز شده است که چاه شهر لالی به اتمام رسیده است و عملیات حفر چهار چاه دیگر در خوزستان در حال اجراست.
کرمی نژاد به ساخت مخازن آب در استان اشاره و عنوان کرد: در خوزستان عملیات اجرایی ساخت  ۷ مخزن آب در شهرهای خوزستان آغاز شده است
سردار معین پور در این جلسه اظهار داشت: ما با کار جهادی می توانیم زودتر از قرارداد منعقد شده مشکل آبرسانی به روستاهای خوزستان را برطرف کنیم و قرارگاه جهاد آبرسانی به روستاهای محروم و دارای تنش آبی توسط سپاه با سرعت در حال اجرا است.
معاون اجرایی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در مدیریت های قبلی آبفا در خوزستان درخواست همکاری با مجموعه آبفا را داشته ایم اما دکتر کرمی نژاد همراهی بسیار خوبی برای اجرای پروژه ها برای حل مشکلات آبرسانی در خوزستان دارد.
وی تصریح کرد: مدیر جهادی آبفا خوزستان آقای دکتر کرمی نژاد برای اجرای پروژه ها بسیار همراه و مدیران پرتلاش خوزستان است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.