کد خبر : 13887
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 21:02

دکتر علی خنیفر:

پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید است

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز: پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید است     مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در حاشیه سفر وزیر نفت به اهواز ۲۸بهمن ماه ۹۸ در گفتگو با خبرنگار خوزتاب، بیان کرد: شرکت لوله سازی اهواز مطابق تعهدات خود تا

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز: پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید است

IMG 20200218 WA0019 300x168 پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید است

 

 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در حاشیه سفر وزیر نفت به اهواز ۲۸بهمن ماه ۹۸ در گفتگو با خبرنگار خوزتاب، بیان کرد: شرکت لوله سازی اهواز مطابق تعهدات خود تا پایان سال ۹۸ ، پنجاه درصد از لوله های مورد نیاز پروژه استراتژیک خط انتقال نفت گوره به جاسک را تولید خواهد کرد.

 

علی خنیفر تشریح کرد: تعهدات شرکت لوله سازی اهواز برای این پروژه ۵۵۰ کیلومتر است که تا پایان سال جاری ۲۵۰ کیلومتر آن تولید خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر لوله های مورد نیازپروژه استراتژیک خط گوره به جاسک فقط در شرکت لوله سازی اهواز  تولید وبصورت FBE  پوشش داده شده و مستقیم پس از پوشش به محل خط انتقال حمل می شوند.

علی خنیفر، مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز نیز ضمن قدردانی از وزیر نفت که با حمایت وی از تولید لوله‌های داخلی سبب کاهش وابستگی شرکت به ورق خارجی و افزایش رونق در کارخانه‌های لوله سازی شده است.

 

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز پروژه استراتژیک گوره به جاسک را نتیجه اتکا و اعتماد وزارت نفت به تولید کنندگان  داخلی و نماد کار جهادی و انقلابی، تبدیل تحریم به فرصت و رونق تولید بر شمرد و بر پایبندی این شرکت به تأمین به‌موقع لوله مورد نیاز پروژه راهبردی گوره _ جاسک تأکید کرد.

لازم به ذکر است کارگروهی با حضور مدیران ذی ربط در شرکت ملی نفت ایران , شرکت های لوله سازی اهواز،  فولاد اکسین خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان برای هماهنگی و تسریع در تأمین لوله پروژه گوره _ جاسک با دستور وزیر نفت تشکیل شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب با احداث خط لوله گوره – جاسک امکان انتقال روزانه یک میلیون بشکه نفت خام از پایانه نفتی گوره در استان بوشهر به منطقه جاسک در ساحل دریای عمان فراهم می شود و جاسک به عنوان دومین پایانه صادراتی نفت خام کشور، اهمیت راهبردی می یابد.

 

IMG 20200218 WA0026 300x200 پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید استIMG 20200218 WA0024 300x200 پروژه استراتژیک گوره به جاسک نماد کار جهادی ، تبدیل تحریم به فرصت و تحقق رونق تولید است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.