کد خبر : 18069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 13:33

پلیس خوزستان در ۳ عملیات نزدیک به ۲۷۰ کیلو حشیش کشف کرد

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش طی ۳ عملیات در شهرستان‌های “شادگان”، “ماهشهر” و “بهبهان” خبر داد.

 

بارگیری.jpeg پلیس خوزستان در ۳ عملیات نزدیک به ۲۷۰ کیلو حشیش کشف کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ؛ سردار سید محمد صالحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های “بهبهان و ماهشهر” با اشراف و تسلط اطلاعاتی طی ۲۴ ساعت گذشته از ۲ محل دپو و همچنین انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این ارتباط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده همنام خود در شهرستان “شادگان” با انجام اقدامات تخصصی محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی، ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش با لفافه، ۲ قبضه اسلحه شکاری و ۲۰ عدد فشنگ مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “بهبهان” در عملیاتی دیگر و مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی “امیدیه” یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی به عمل آمده از آن ۳۸ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در ادامه این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با پشتیبانی پلیس همنام خود در شهرستان “ماهشهر” محل دپوی موادمخدر را شناسایی و طی عملیاتی منسجم ضمن دستگیری یک قاچاقچی، ۱۳۰ کیلوگرم موادمخدر حشیش کشف کردند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مذکور در مجموع ۲۶۸ کیلو و ۲۵۰ گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و ۶ سوداگرمرگ دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط خوزستان، هیچ نقطه امنی برای قاچاقچیان سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.