پوسترهای تبلیغاتی برای معرفی زیباترین کاندیدا نیست!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با انتقاد از آرایش نامتعارف برخی از کاندیداهای زن شورای شهر اهواز در تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی، گفت: هدف از انتشار و نشر پوسترهای تبلیغاتی، معرفی کاندیداها به مردم است، نه معرفی زیباترین کاندیدا! سیده فرانک موسوی با انتقاد از نحوه پوشش و آرایش برخی از نامزدهای زن

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با انتقاد از آرایش نامتعارف برخی از کاندیداهای زن شورای شهر اهواز در تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی، گفت: هدف از انتشار و نشر پوسترهای تبلیغاتی، معرفی کاندیداها به مردم است، نه معرفی زیباترین کاندیدا!
160668 300x159 پوسترهای تبلیغاتی برای معرفی زیباترین کاندیدا نیست!
سیده فرانک موسوی با انتقاد از نحوه پوشش و آرایش برخی از نامزدهای زن انتخابات شوراهای شهر اهواز در تصاویر، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی این نامزدها، اظهار کرد: از نظر من در برخی از این تصاویر به هیچ وجه شئونات اسلامی و ارزش‌ها و کرامت زنان رعایت نشده است.

وی بیان کرد: هدف از نصب تصاویر،‌ پوستر و بنرهای تبلیغاتی آشنا شدن مردم با کاندیداهای شورا و برنامه‌های آن‌ها است؛ کاندیداها باید برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف امور شهری ارائه دهند و به مردم بگویند که به‌دنبال چه اهدافی هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، ادامه داد: به نظر می‌رسد کاندیداها به ویژه کاندیداهای زن، باید به‌جای ارائه تصاویر تبلیغاتی رنگارنگ و مختلف به مردم به صورت واضح و شفاف، هدف خود را از کاندیداتوری برای انتخابات شوراها اعلام کنند.

موسوی با بیان اینکه شئونات اسلامی در برخی از تصاویر تبلیغاتی انتخابات زن شوراهای اهواز رعایت نشده است، عنوان کرد: متأسفانه در برخی از تصاویر تبلیغاتی این کاندیداها، آرایش کاندیداهای زن بسیار نامتعارف و نامناسب است؛ در حالی‌که هدف از انتشار تصاویر تبلیغاتی کاندیداها، معرفی نامزدهای انتخاباتی به مردم است، نه اینکه زیباترین کاندیدای زن معرفی شود!

وی بیان کرد: بهتر بود تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی، ساده و با رعایت شئونات اسلامی طراحی و هدف از کاندیداتوری نیز ذیل این تصاویر درج می‌شد؛ متأسفانه بسیاری از مسائل و اصول در این تصاویر رعایت نشده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان افزود: حتی ممکن است نگاه ابزاری به زن در جذب مردم در این‌گونه تصاویر تبلیغاتی کاندیداهای زن حاکم باشد؛ بنابراین بهتر بود که در تصاویر تبلیغاتی کاندیداهای زن به ارزش‌ها و کرامت زن نیز توجه می‌شد.

موسوی گفت: بعضاً شاهد نشر و انتشار تصاویر نامناسب برخی از کاندیداهای زن شورای شهر هستیم و به نظر می‌رسد برای برخورد با این امر دیر شده باشد. برای ادوار بعدی انتخابات حتماً باید حدود، مقررات و چارچوب‌هایی برای تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی زنان اعمال و فیلترهایی گذاشته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.