کد خبر : 9462
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مرداد 1398 - 16:01

پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار   بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ نقش و جایگاه اصحاب رسانه در بیان حقیقت و تبیین عدالت، روشنگری و انعکاس دقیق افکار عمومی، پیگیری مطالبات مردمی، ایجاد اعتماد و صیانت از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. ۱۷ مرداد یادآور فعالیت ها

پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار

IMG 20190808 162511 135 300x199 پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب به مناسبت روز خبرنگار

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

نقش و جایگاه اصحاب رسانه در بیان حقیقت و تبیین عدالت، روشنگری و انعکاس دقیق افکار عمومی، پیگیری مطالبات مردمی، ایجاد اعتماد و صیانت از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

۱۷ مرداد یادآور فعالیت ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم در همه زمینه‌هاست و فرصتی است برای پاسداشت تلاش‌های دلسوزانه این قشر خدوم جامعه که در انجام رسالت خطیر و سترگ اطلاع یابی و اطلاع‌رسانی همواره پیشگام و طلایه‌دار بوده‌اند.

بی تردید رسانه‌های هوشیار و متعهد در هر زمان تضمین کننده منافع و مصالح ملی بوده و در این برهه حساس از تاریخ کشور، زمینه‌ساز عبور از تحریم‌های ظالمانه و پیروزی قطعی در جنگ تمام عیار اقتصادی خواهند بود-انشاءالله.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اندیشه و قلم از حُسن همکاری و حضور فعال و متعهدانه یکایک خبرنگاران و اصحاب ارجمند رسانه در زمینه پوشش اخبار و انعکاس مطلوب رویدادهای این شرکت، صمیمانه قدردانی نموده و امیدوارم در سایه عنایات و الطاف الهی و همت، تلاش و دلسوزی فعالان عرصه رسانه شاهد تعالی و ترقی روزافزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

احمد محمدی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.