کد خبر : 717
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 9:38

پیروزی شیرین سرخ‌پوشان در امارات

پرسپولیس توانست الوحده را در امارات شکست دهد.   در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از هفته دوم این مسابقات تیم‌های الوحده امارات و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس پایان رسید. برای

پرسپولیس توانست الوحده را در امارات شکست دهد.

 

01184176 300x199 پیروزی شیرین سرخ‌پوشان در امارات

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از هفته دوم این مسابقات تیم‌های الوحده امارات و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل‌نهیان ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  ۳ بر ۲ به سود پرسپولیس پایان رسید. برای نماینده کشورمان در این دیدار وحید امیری در دقیقه (۳) و مهدی طارمی (۸۱ و ۹۰) موفق به گلزنی شدند وگل‌های الوحده را اسماعیل مطر (۵۷) و والدیویا (۶۴) به ثمر رساندند.

شاگردان آگیره در این بازی با ترکیب؛ راشد علی السویدی، سالم سلطان، محمد عبدالبسیت، سلطان علی الغرفی، حمدان الکمالی، جرج والدیویا، سباستین تالیابو، بالاز ژودزاک، ریم چانگ‌وو، تارکیو احمد‌الانتلی و محمد رشید‌الحمدی به میدان آمدند.

برای تیم برانکو در این مسابقه؛ علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهدی طارمی راهی میدان شدند.

نیمه اول

دقیقه ۳: پاس بلند سید‌جلال حسینی در پشت مدافعان الوحده به مهدی طارمی رسید و او با یک پاس عرضی عالی وحید امیری را صاحب موقعیت خوب کرد که این بازیکن از بین مدافعان الوحده بدون کار اضافه و با یک بغل پای دقیق تیمش را به گل رساند.

دقیقه ۱۳: ارسال زمینی رفیعی از جناح راست با دفع ناقص دروازه‌بان الوحده همراه شد، اما طارمی توپ برگشتی را با یک ضربه بی‌دقت از پشت محوطه شش‌قدم به آسمان فرستاد.

دقیقه ۲۰: دفع اشتباه ماهینی در کرنر ارسالی از جناح چپ تیم الوحده باعث شد چانگ‌وو روی خط شش‌قدم محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت ایده‌آل سرزنی شود که ضربه سر او به تیرک دروازه بیرانوند برخورد کرد.

دقیقه ۲۴: این بار امیری با یک پاس خیلی خوب و در عمق طارمی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نتوانست از این موقعیت بهره لازم را ببرد.

دقیقه ۲۶: باز هم امیری با یک پاس در عمق دیگر توپ را به طارمی رساند، اما تعلل بیش‌ از اندازه او باعث شد مدافع الوحده با یک تکل بلند توپ را به کرنر بفرستد.

دقیقه ۳۰: تالیابو قدر پاس مدافع راست تیمش را ندانست و ضربه‌اش را از درون محوطه جریمه پرسپولیس به اوت زد.

دقیقه ۳۳: پاس در عمق فوق‌العاده مسلمان به کامیابی‌نیا رسید، اما او در حالت تک به تک با السویدی نتوانست دروازه او را باز کند.

دقیقه ۳۴: کامیابی‌نیا این بار روی ضربه کرنر و با ضربه سر دروازه الوحده را تهدید کرد که ضربه‌اش از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۸: داور اولین کارت زرد را به الغرفی داد.

دقیقه ۴۵: طارمی باز روی پاس خوب امیری با دروازه‌بان الوحده تک به تک شد و این بار هم او در گلزنی ناکام بود.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: داور این بار به محسن مسلمان کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۴۹: اسماعیل مطر که در نیمه دوم به میدان آمده بود با یک شوت محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد.

دقیقه ۵۷: والدیویا با یک پاس عالی اسماعیل مطر را درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت کرد و او هم از خروج بی‌دلیل و اشتباه بیرانوند نهایت استفاده را برد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۲: پاس عرضی و زمینی امیری روی نقطه پنالتی به طارمی رسید اما ضربه کم جان او در دستان السویدی قرار گرفت.

دقیقه ۶۴: ارسال مطر از جناح چپ پرسپولیس با دفع ناقص سید‌جلال همراه بود و این والدیویا بود که با یک ضربه فنی نهایت استفاده را از اشتباه کاپیتان پرسپولیس برد و دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه۷۰: جلال حسینی جای خود را به محسن ربیع‌خواه داد.

دقیقه ۸۱: ماهینی از خط عرضی محوطه جریمه پاس بلندی را ارسال کرد و این مهدی طارمی بود که با یک پرش عالی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۲: سامان نریمان‌جهان جانشین محسن مسلمان شد.

دقیقه ۷۲: دریبل چند بازیکن الوحده توسط احمدزاده باعث شد توپ در محوطه جریمه این تیم به طارمی برسد و ضربه او از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۸۷: داور به بیرانوند کارت زرد داد.

دقیقه ۸۸: بیرانوند شوت اسماعیل مطر را با یک عکس‌العمل زیبا مهار کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی سروش رفیعی به حالت پاس درون محوطه شش قدم دروازه الوحده ارسال شد و طارمی با جایگیری عالی و ضربه فنی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۲+۹۰: شهاب کرمی به جای سروش رفیعی به میدان آمد.

بهترین بازیکن: 
مهدی طارمی مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس دو گل زد و یک پاس گل داد تا روی تمام گل های تیمشان تاثیرگذار باشد، او با این عملکرد لقب بهترین بازیکن زمین را مال خود کرد. البته طارمی موقعیت های خوبی دیگری داشت که می توانست تبدیل به گل کند اما با بی دقتی از دست رفتند. گل ها و پاس گل طارمی باعث شد سه امتیاز مهم و شیرین به نحساب قرمزها ریخته شود.علاوه بر طارمی، وحید امیری به مانند همیشه با دوندگی خود موثر بود و نمره قبولی گرفت. همچنین صادق محرمی نیز در نیمه اول عالی عمل کرد.
در تیم مقابل نیز اسماعیل مطر و والدویا هرکدام یک گل زدند و روی گل دیگر تاثیرگذار بودند.

در حاشیه:

* یاد و خاطره هادی نوروزی در استادیوم آل نهیان نیز از سوی هواداران پرسپولیس زنده نگه داشته شد و هواداران در دقیقه ۲۴ به تشویق کاپیتان شماره ۲۴ ابدی خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.