کد خبر : 22856
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 16:21

مدیرکل هواشناسی خوزستان:

پیش‌بینی بارش‌ پراکنده باران در برخی نقاط خوزستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: خوزستان از فردا تا اوایل هفته آینده تحت تاثیر سامانه بارشی ضعیفی قرار می‌گیرد و سبب بارش‌ پراکنده در مناطق شمالی و شرقی استان خواهد شد.

166876614 پیش‌بینی بارش‌ پراکنده باران در برخی نقاط خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری دوشنبه افزود: طی امروز از غلظت گرد و خاک در بیشتر مناطق استان خوزستان کاسته خواهد شد و از فردا تا اوایل هفته آینده وزش باد متوسط همراه با تندباد لحظه ای در اغلب نقاط استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه طی فردا روند افزایش ۲ تا سه درجه ای دما در استان قابل انتظار است گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۵ و ایذه با ۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۳۳.۹ و حداقل ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

پدیده ریزگرد که از روز جمعه در خوزستان آغاز شده بود، تا دیروز یکشنبه ۱۷ شهر در خوزستان را درگیر کرد و بیشترین میزان آن در اهواز و خرمشهر بود که به ۹ برابر حدمجاز رسید.

مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان دیروز با صدور اطلاعیه سطح نارنجی، نسبت به تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق و تاثیر آن ابتدا بر مناطق غربی و مرکزی و سپس بر سایر مناطق استان تا روز دوشنبه هشدار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.