پیکر مطهر شهید مدافع حرم در گتوند خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‘محمد تاجبخش ‘ روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و نیز استاندار خوزستان در شهر گتوند تشییع و به خاک سپرده شد. پیکر پاک این شهید والامقام صبح روز پنجشنبه با نواختن گروه عزا ، دمام زنی هیات های عزاداری و سینه زنی مردم شهید پرور گتوند از محل

پیکر مطهر شهید مدافع حرم ‘محمد تاجبخش ‘ روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و نیز استاندار خوزستان در شهر گتوند تشییع و به خاک سپرده شد.

n82627335 71797437 پیکر مطهر شهید مدافع حرم در گتوند خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر پاک این شهید والامقام صبح روز پنجشنبه با نواختن گروه عزا ، دمام زنی هیات های عزاداری و سینه زنی مردم شهید پرور گتوند از محل ساختمان سابق بخشداری این شهر بر روی دستان مردم تشییع،و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
شهید محمد تاجبخش چند روز پیش در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمورسوریه در سن ۲۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در آئین تشییع پیکر این شهید فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای گتوند و شوشتر ،خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا پیکر پاک و مطهر شهید ‘محمد تاجبخش’ از شهدای مدافع حرم شهرستان گتوند چهارشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و فرماندهان نظامی و انتظامی از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.
مراسم وداع این شهید مدافع حرم چهارشنبه شب در مصلی امام خمینی(ره) گتوند برگزار شد.
مردم شهرستان ۷۴هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان ۳۴۷شهید تقدیم انقلاب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.