کد خبر : 24393
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 11:01

پیگیری اختصاص اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از پیگیری اختصاص بخشی از اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی در شهر‌های اهواز، دزفول و اندیمشک خبر داد.

 پیگیری اختصاص اراضی پادگان‌های نظامی برای ساخت شهرک‌های صنعتی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ علی مهدی پور اظهار کرد: در شهرک‌های صنعتی اهواز، دزفول و اندیمشک که متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها بسیار زیاد است، عملا مشکل کمبود زمین وجود دارد و از این رو تقریبا زمینی در این شهرک‌ها برای واگذاری وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت این شهرک‌های صنعتی به ویژه در شهرستان دزفول به طور ۱۰۰ درصدی تکمیل شده است و باید نسبت به توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی در خوزستان اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه در سه شهرستان دزفول، اهواز و اندیمشک تقاضا برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بسیار بالا است، گفت: در حال پیگیری برای واگذاری بخشی از اراضی پادگان‌های نظامی به منظور ساخت شهرک صنعتی در شهر‌های اهواز، دزفول و اندیمشک هستیم.

مهدی پور عنوان کرد: روند آزادسازی اراضی پادگان‌های نظامی در خوزستان یک روند بسیار پیچیده و دشوار است، اما در حال پیگیری این مساله هستیم تا بتوانیم شهرک‌های صنعتی پرمتقاضی را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در جلسه ستاد تسهیل استان که ۱۳ آذرماه برگزار شد مساله واگذاری بخشی از اراضی پادگان‌ها به شهرک‌های صنعتی در دزفول و اهواز مورد موافقت استاندار خوزستان نیز قرار گرفت و قرار شد تا در نامه‌ای کتبی این موضوع به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اطلاع داده شود و از آن محل پیگیری شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و حضور هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها زمینه‌ساز افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی خواهد بود و از این رو پیگیر هستیم تا موضوع توسعه شهرک‌های صنعتی به جدیت دنبال و اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.