کد خبر : 9866
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 11:02

چهار طرح عمرانی و یک واحد تولیدی در شوش افتتاح شدند

با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک ایران چهار طرح عمرانی و یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شوش افتتاح شدند.   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا روز یکشنبه در سفر به استان خوزستان تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش را افتتاح کرد. این تصفیه

با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک ایران چهار طرح عمرانی و یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شوش افتتاح شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محسن صالحی نیا روز یکشنبه در سفر به استان خوزستان تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شوش را افتتاح کرد. این تصفیه خانه با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و داخلی اجرا شده است.

ظرفیت تصفیه خانه افتتاح شده ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز و روش تصفیه فاضلاب در آن UABR (لجن فعال از نوع هوادهی گسترده) است.

همچنین با حضور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سه طرح عمرانی و زیربنایی شامل احداث خیابان‌های  فاز ۲ شهرک صنعتی شوش ، خیابان سازی و روشنایی ورودی ناحیه صنعتی شاوور و  شبکه پلی اتیلن گاز این ناحیه صنعتی افتتاح شدند.

یک واحد تولید زغال از فضولات دامی نیز در این آیین افتتاح شد.این واحد تولیدی در مساحت ۶ هزار متر مربع و با اشتغال زایی ۷۰ نفر به صورت مستقیم راه اندازی شده است.

مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۷۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.