چگونه ویدئوهای زنده(live) اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

اگر شما هم علاقه‌مند به ذخیره ویدئوهای لایو اینستا هستید باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های نسخه جدید ۱۰٫۱۲ روی آی او اس و اندروید همین قابلیت است. کاربران پس از دیدن ویدئوی لایو در اینستا و در پایان، آیکون save را در گوشه سمت راست‌بالا مشاهده خواهند کرد که با کلیک روی آن می‌توانند

اگر شما هم علاقه‌مند به ذخیره ویدئوهای لایو اینستا هستید باید بگوییم که یکی از ویژگی‌های نسخه جدید ۱۰٫۱۲ روی آی او اس و اندروید همین قابلیت است.
17 3 21 113749instagram1 چگونه ویدئوهای زنده(live) اینستاگرام را ذخیره کنیم؟
کاربران پس از دیدن ویدئوی لایو در اینستا و در پایان، آیکون save را در گوشه سمت راست‌بالا مشاهده خواهند کرد که با کلیک روی آن می‌توانند ویدئو را ذخیره کنند.

این قابلیت از امروز قابل‌استفاده است و کاربران در نسخه جدید می‌توانند از آن بهره بگبرند. ویدئو در قسمت Camera roll و جایی که عکسها و ویدئوها ذخیره خودکار می‌شوند (نیاز به دانلود اپ اضافی ندارید)، قرارگرفته و از آن قسمت می‌توانید کپی کرده و به اشتراک بگذارید.

گفتنی است فقط ویدئو ذخیره‌شده و کامنت، لایک ها و … ذخیره نمی‌شوند.

مدیران اینستاگرام قول داده‌اند این قابلیت، آغاز اضافه کردن ویژگی‌های موردعلاقه کاربران است که به‌صورت فیدبک به آنها رسیده و به‌زودی قابلیت‌های شگفت‌انگیزی به اپ خود خواهند افزود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.