کد خبر : 19421
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 - 20:05

استاندار خوزستان:

کارت واکسن برای ورود کارکنان به ادارات دولتی و شرکت های خصوصی در خوزستان اجباری شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

استاندار خوزستان با ابراز امیدواری نسبت به افزایش پوشش واکسناسیون با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیان کرد: با افزایش پوشش واکسناسیون می توان امیدوار بود که جامعه زودتر به حالت عادی برگردد. البته برای بهره‌مندی بیشتر از نتایج واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی رعایت شوند.

 

IMG 20211002 WA0044 700x394 1 کارت واکسن برای ورود کارکنان به ادارات دولتی و شرکت های خصوصی در خوزستان اجباری شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ صادق خلیلیان در جلسه امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ستاد استانی کرونا با بیان اینکه برای بهره‌مندی بیشتر از نتایج واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی نیز به خوبی رعایت شوند، گفت: در ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بر انجام و سرعت گرفتن واکسیناسیون دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال تاکید شد که امیدواریم با این کار، پوشش بالاتری در واکسیناسیون کرونا داشته باشیم.

 

وی  با تاکید بر لزوم افزایش پوشش واکسیناسیون افزود: در خوزستان تصمیم گرفته شد که ورود کارکنان ادارات و شرکت‌های خصوصی به محل کار منوط به ارائه کارت واکسیناسیون باشد.

 

استاندار خوزستان گفت: همچنین مقرر شد مشوق‌هایی برای روستاییانی که واکسن را دریافت می‌کنند، در نظر بگیریم بنابراین روستاییان نیز برای دریافت خدمات یا کالا از دولت، باید کارت واکسیناسیون را ارائه دهند.

 

خلیلیان افزود: اگر آموزش و پرورش ابتکار عمل داشته باشد می‌توانیم سریع واکسیناسیون دانش‌آموزان را انجام دهیم.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: نتایج و میزان اجرایی شدن تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا در قرارگاه نظارتی این ستاد بررسی می‌شود تا در صورتی که موانعی وجود دارند، برداشته شود و تصمیمات به صورت عملیاتی اجرا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.