کد خبر : 3205
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 شهریور 1397 - 6:59

کسب ۶ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت توسط دانش‌آموزان خوزستانی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب و به نقل از ایسنا : معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از کسب شش رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان خوزستانی در دومین جشنواره سفیران سلامت خبر داد. محمود معزی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: از آن جا که نوجوانان و جوانان نقش عمده

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب و به نقل از ایسنا : معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از کسب شش رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان خوزستانی در دومین جشنواره سفیران سلامت خبر داد.

محمود معزی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: از آن جا که نوجوانان و جوانان نقش عمده ای در توسعه کشور دارند، توجه و دقت در حفظ و ارتقاء سطح سلامت آن ها گامی مهم در راستای ساختن انسان های سالم است که آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی را برعهده دارد.

معزی افزود: اگر دانش آموزان به صورت جدی اطلاعات و نکات بهداشتی را فرا گیرند، به خوبی می توانند از این نکات در زندگی روزمره استفاده کنند و با انتقال آن ها به دوستان، خانواده و جامعه از بروز حوادث، بیماری ها، اختلالات جسمی، روانی و معضلات اجتماعی جلوگیری کنند.

وی گفت: در همین راستا در دومین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی که با هدف آموزش خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش آموزان برگزار شد، بیش از پنج هزار اثر دانش آموزی به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال و پس از داوری، ۲۱ اثر در مرحله استانی برگزیده و شش اثر به مرحله کشوری راه یافتند که هر شش اثر ارسال شده به دبیرخانه کشوری این جشنواره به عنوان اثرات برتر برگزیده شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: نازنین حداد از دبیرستان شاهد فاطمیه ناحیه ۳ اهواز در رشته عکس، اسما غلامشاهیان از آموزشگاه الزهرا در رشته داستان از شهرستان بهبهان، لاوین حسن زاده اسکویی از دبیرستان فرزانگان ناحیه ۴ اهواز در رشته داستان، حسین عبدالخانی و زینب عبدالخانی از دبستان بهار شهرستان شاوور در رشته انشا و همکار و مراقب سلامت، نادیه جعاوله از دبیرستان محدثه شهرستان شاوور در رشته عکس حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

معزی با اشاره به برگزاری جشنواره در قالب رشته های نقاشی، انشا، عکاسی، فیلم و عکس در طول سال تحصیلی، اظهار کرد: دانش آموزان دوره ابتدایی در رشته های نقاشی و انشا با توجه به موضوعات جشنواره و دانش آموزان متوسطه در رشته عکس و داستان با یکدیگر به رقابت پرداختند. همچنین مراقبین سلامت در رشته های فیلم کوتاه و عکس آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در پایان با برشمردن محورهای برگزاری این جشنواره، گفت: موضوعاتی مانند آموزش اصول تغذیه سالم، آلاینده های زیست محیطی و آموزش بهداشت فردی و همچنین ورزش و فعالیت بدنی از مهمترین محورهای برگزاری دومین جشنواره سفیران سلامت هستند که بیش از پنج هزار دانش آموز خوزستانی در قالب این محورها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خوزتاب، اخبار خوزستان، پایگاه خبری خوزتاب، خوزستان، اهواز

Khuztab

www.khuztab.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.