کشته و مسموم شدن ۷ نفر در حوضچه آمونیاک شرکت “قارچ دزفول”

۲ نفر از کارگران شرکت قارچ دزفول روز جمعه بدلیل گازگرفتگی در حوضچه آمونیاک این شرکت جان باختند. به گزارش خوزتاب، مدیرعامل شرکت قارچ جلگه دزفول روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۸:۳۰ امروز جمعه یکی از کارگران این شرکت به منظور لایروبی حوضچه جمع آوری پس‌آب واحد کمپوستینگ شرکت کشاورزی جلگه

۲ نفر از کارگران شرکت قارچ دزفول روز جمعه بدلیل گازگرفتگی در حوضچه آمونیاک این شرکت جان باختند.

156337300 300x200 کشته و مسموم شدن 7 نفر در حوضچه آمونیاک شرکت قارچ دزفول

به گزارش خوزتاب، مدیرعامل شرکت قارچ جلگه دزفول روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۸:۳۰ امروز جمعه یکی از کارگران این شرکت به منظور لایروبی حوضچه جمع آوری پس‌آب واحد کمپوستینگ شرکت کشاورزی جلگه دز (قارچ دزفول) به درون پس‌آب به عمق حدود نیم متر رفته تا نسبت به جمع آوری کلش های درون آن اقدام کند که دچار گازگرفتگی شد.
غلامعلی اسلامی زاده اظهارداشت: به محض وقوع حادثه، تعدادی دیگر از کارگران به منظور نجات این کارگر اقدام کردند که پس از نجات ایشان خود دچار گازگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه ۲ نفر در این حادثه ۲نفر جان باختند، افزود: پنج نفر از کارگران نیز مسموم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه و اطلاع رسانی به مراکز اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی توسط پرسنل شرکت برای ادامه درمان به وسیله خودروهای شخصی و آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول، ساعت ۹ صبح امروز جمعه کارگران شرکت قارچ در شهرک صنعتی شماره یک با تماس با اورژانس سقوط تعدادی از کارگران این شرکت در حوضچه آمونیاک را گزارش دادند که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دزفول به محل حادثه اعزام شد.
۲ کارگر ۳۰ و ۲۵ ساله در اثر سقوط در حوضچه آمونیاک علیرغم تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و عملیات احیای قلبی-ریوی جان باختند.
در این حادثه پنج نفر دیگر دچار مسمومیت شدند که توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵و با انجام اقدامات بالینی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند. ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.