کشف جسد شناور روی کارون

مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه شامگاه گذشته عابران گذری در حاشیه رودخانه کارون با مشاهده پیکر بی جان شهروندی که به حالت شناور بر روی آب آمده بود با سامانه ۱۲۵ مرکز ستاد فرماندهی

مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه شامگاه گذشته عابران گذری در حاشیه رودخانه کارون با مشاهده پیکر بی جان شهروندی که به حالت شناور بر روی آب آمده بود با سامانه ۱۲۵ مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تماس گرفته و اطلاع رسانی کردند.
636306603261048507 300x169 کشف جسد شناور روی کارون
وی تصریح کرد: با اعلام این خبر ستاد فرماندهی بی درنگ یک تیم امداد آبی به همراه غواصان و یک تیم امداد نجات خودرویی به محل اعزام و در مدت ۳ دقیقه بعد در محل حادثه حضور داشتند.

حق شناس افزود: به گفته فرمانده تیم عملیاتی حاضر در محل، این مرد حدودا ۵۳ ساله بوده که جسد وی را غواصان از آب به کناره ساحل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز اظهار داشت: این جسد مکشوفه را به عوامل پلیس  ۱۱۰ تحویل داده و ساعت ۲۲ و ۲ دقیقه شب کلیه عوامل امدادی به پایگاه های خود برگشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.