کد خبر : 5682
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 0:45

کشف سه محموله کالای قاچاق در بهبهان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سه محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال از سه خودرو سبک و سنگین در شهرستان بهبهان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سردار حیدر عباس زاده شامگاه یکشنبه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سه محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال از سه خودرو سبک و سنگین در شهرستان بهبهان کشف شد.

n83304198 73009974 300x207 کشف سه محموله کالای قاچاق در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سردار حیدر عباس زاده شامگاه یکشنبه ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان بهبهان با همکاری ماموران انتظامی بخش زیدون پاسگاه پل زهره با کنترل دقیق محورهای مواصلاتی دیلم – امیدیه و دیلم -گچساران ۲ خودروی پژو ۴۰۵، یک اتوبوس و یک سواری سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقداری پارچه و همچنین تعداد زیادی لوازم خانگی و پوشاک قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند.
وی بیان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد کرده و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
لازم به ذکر است هفتم اردیبهشت ماه نیز سه محموله کالای قاچاق در شهرستان بهبهان از سه دستگاه خودرو کشف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.