کد خبر : 24324
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 22:12

کشف ۱۰۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان

خبرهای مهم اهواز و خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab دنبال کنید

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به طرح ضربتی چهار روزه جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در استان گفت: ۱۰۲ قبضه انواع اسلحه به همراه ۷۷۰عدد فشنگ در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و جمع آوری شد.

سلاح کشف ۱۰۲ قبضه اسلحه غیرمجاز در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛

سردار سیدمحمد صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی از فعالیت سه نفر عضو باند قاچاق سلاح که با ارتباط‌‍‌گیری با قاچاقچیان یکی از کشورهای همسایه اقدام به ورود محموله سلاح و مهمات به داخل استان می کردند مطلع شد.

وی به اهمیت و حساسیت این برهه زمانی و احتمال بهره گیری از اینگونه سلاح ها برای اهداف ضد امنیتی اشاره کرد و افزود: قاچاقچیان مزبور محموله سلاح را جهت توزیع در سطح استان به شهرستان آبادان منتقل کردند که ماموران پلیس با تسلط اطلاعاتی قبل از هرگونه اقدام بلافاصله مخفیگاه و محل دپوی محموله‌ها را شناسایی و طی یک عملیات مقتدرانه زیر ضربه قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این عملیات هفت قبضه اسلحه کلاشینکف و ۲ قبضه اسلحه شکاری کشف شد.

وی در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز به مدت چهار روز در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۶۵ نفر دستگیر و ۹۳ قبضه اسلحه غیر مجاز همچنین ۷۷۰ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی اظهار داشت: امنیت خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن امنیت مردم را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد می شود.

سید محمد صالحی گفت:هفته گذشته یک عضو باند ضد امنیتی بین استانی قاچاق سلاح جنگی که از طریق یکی از استان‌های همسایه اقدام به ورود سلاح جنگی به خوزستان می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان چهاردهم آبان ماه نیز از کشف ۱۵۵ قبضه انواع سلاح به همراه ۳۴ هزار و ۵۴۰ عدد فشنگ با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در استان خبر داده بود.

۲۵ آبان ماه نیز ۱۱۶ قبضه سلاح غیر مجاز شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی، ۲۰ قبضه کلاشینکف، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با ۵۶۶ عدد فشنگ مربوطه در استان خوزستان کشف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.