کد خبر : 22172
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 19:43

کشف ۱۰ تن انواع مواد مخدر در خوزستان / افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی در استان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی استان خوزستان درنمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقاء امنیت عمومی از کشف ۱۰ تن مواد مخدر و افزایش ۶۶ درصدی کشف سلاح جنگی در سال جاری خبر داد.

20220302 191952 کشف ۱۰ تن انواع مواد مخدر در خوزستان / افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی در استان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سردار سید محمد صالحی ضمن تبریک عید مبعث نبی مکرم اسلام اظهار داشت: بنا به دستور فرماندهی انتظامی کل کشور و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد ۹۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به فرماندهی انتظامی استان خوزستان اختصاص داده شد.

وی افزود: امیدوار هستیم که با تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی فرماندهی انتظامی استان خوزستان این ناوگان بیش از پیش تقویت شود و در راستای ارتقاء تحرک و توان عملیاتی واحدهای اجرایی مفید و موثر واقع شود و یک امنیت خوب و پایداری را به لطف خدا در سطح استان رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سلاح جنگی اشاره داشت و گفت: با تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در سال جاری بالغ بر۴ هزار انواع سلاح جنگی و شکاری در خوزستان کشف شده است.

سردار صالحی با اشاره به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ درخصوص کشفیات مواد مخدر در سال جاری اظهار داشت: بالغ بر ۱۰ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و در کارنامه خود ثبت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی خطاب به قاچاقچیان سلاح و مواد مخدر گفت: از آنجایی که امنیت مردم خط قرمز پلیس محسوب می‌شود با مخلان نظم و امنیت و هر فرد یا افرادی که به نوعی بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه‌ای وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.