کشف ۱۰میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان باوی / کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در هندیجان

کشف ۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان باوی فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان باوی خبر داد به گزارش  پایگاه خبری خوزتاب، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی باوی با کار اطلاعاتی دقیق

کشف ۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان باوی

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان باوی خبر داد

به گزارش  پایگاه خبری خوزتاب، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی باوی با کار اطلاعاتی دقیق یک انبار دپوی کالای قاچاق را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار مذکور ۱۲ هزار و ۴۰۰ پارچه انواع شلوار خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

IMAGE11526819955710 300x225 کشف 10میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان باوی / کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در هندیجان

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان هندیجان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،، سرهنگ سید محمد صالحی ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با کنترل دقیق خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی به عمل آمده ۵۳ طاقه پارچه قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد در ادامه این طرح ماموران پلیس آگاهی شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی یکدستگاه موتور سیکلت سنگین که در یک منزل دپو شده بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آن را کشف کردند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.