کد خبر : 11714
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 23:01

کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در دشت آزادگان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان از کشف ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان دشت آزادگان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، سرهنگ “یداله امیری” در بیان جزئیات اين خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان از کشف ۱۵ کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان دشت آزادگان خبر داد.

شیشه 300x161 کشف 15 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در دشت آزادگان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، سرهنگ “یداله امیری” در بیان جزئیات اين خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر،
ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در محور مواصلاتی “حمیدیه – سوسنگرد” شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس موادمخدر با اقدمات تخصصی دستور ایست دادند که پس از تعقیب و گریز هر ۲ خودرو توقیف و سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ امیری بیان داشت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بیان داشت: در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.