کد خبر : 21833
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1400 - 18:57

کلاهبرداری با درج آگهی فروش لوله‌یاب در مسجدسلیمان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی عامل کلاهبردارى با شگرد درج آگهى فروش” دستگاه لوله یاب” در سایت‌ دیوار در این شهرستان خبر داد.

20220219 185353 کلاهبرداری با درج آگهی فروش لوله‌یاب در مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، حمیدرضا بهاروند، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در تشریح خبر اظهار کرد: در پى مراجعه یکی از شهروندان مبنى بر کلاهبردارى فردی ناشناس در سایت دیوار سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده شاکی در سایت دیوار به دنبال خرید یک دستگاه لوله یاب بوده که پس از مشاهده یکى از آگهى‌ها و تماس با صاحب آگهی، مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال جهت بیعانه به حساب فروشنده واریز می کند اما پس از آن دیگر شخص مورد نظر پاسخگو تماس های او نبوده است.

سرهنگ بهاروند در ادامه بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا پس از اخذ اظهارات شاکی با انجام تحقیقات تخصصی و سرعت عمل حساب متهم را شناسایی، ضمن مسدود کردن حساب متهم مبلغ کلاهبرداری شده را به حساب شاکی برگشت دادند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان در پایان با اشاره به ارجاع پرونده به مرجع قضائی استان، از شهروندان خواست: پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله، هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران اینترنتی نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.