کلاهبرداری در شبکه دانش آموزی شاد/ضرورت صيانت آموزش و پرورش از حریم خصوصی و اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان

♨️ کلاهبرداری در شبکه دانش آموزی شاد/ضرورت صيانت آموزش و پرورش از حریم خصوصی و اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان 🔰 به گزارش پايگاه خبري خوزتاب/اخبار خوزستان، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش با ایده ساخت یک پیام رسان اختصاصی، از پیام رسان شاد رونمایی کرد. 🔻خوزتاب/ پیام رسان شاد

♨️ کلاهبرداری در شبکه دانش آموزی شاد/ضرورت صيانت آموزش و پرورش از حریم خصوصی و اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان

🔰 به گزارش پايگاه خبري خوزتاب/اخبار خوزستان، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس وزارت آموزش و پرورش با ایده ساخت یک پیام رسان اختصاصی، از پیام رسان شاد رونمایی کرد.

🔻خوزتاب/ پیام رسان شاد که به گفته وزیر آموزش و پرورش تنها پیام رسان مجاز برای استفاده دانش آموزان و معلمان برای آموزش مطالب و محتواهای درسی در مدارس می باشد این روزها حال ناخوشی دارد.

🔻 از سرعت پایین اشتراک گذاری محتوا گرفته تا عدم استفاده از همه امکانات آن برای گوشی های آیفون که بگذریم، حضور افراد سودجو در این پیام رسان تحت عنوان پشتیبانی شاد که با هدف قرار دادن دانش آموزان و معلمان به بهانه مسدود کردن اکانت آن ها سعی در سرقت اطلاعات شخصی هدف های خود را دارند، در حال تبدیل شدن به یکی دیگر از نقاط ضعف این پیام رسان می‌شود.

🔻 نداشتن سواد رسانه‌ای مناسب و نا آگاهی بسیاری از مخاطبان پیام رسان شاد ، باعث شده است تا عده ای به دنبال کلاهبرداری از طریق این پیام رسان باشند.

🔻 پیگیری های پایگاه خبری خوزتاب نشان می‌دهد پشتیبانی رسمی شاد از مدتی پیش تا کنون فعال نشده است و این راه سوءاستفاده را برای افراد سودجو هموارتر کرده است.

🔻 لزوم توجه مسئولان وزارت آموزش و پرورش به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان در شرایط کنونی امری بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

🔻 پایگاه خبری خوزتاب آمادگی انعکاس جوابیه وزارت آموزش و پرورش را دارد.

IMG 20201221 220542 311 کلاهبرداری در شبکه دانش آموزی شاد/ضرورت صيانت آموزش و پرورش از حریم خصوصی و اطلاعات دانش آموزان و فرهنگیان

#اطلاع_رسانی_کنید

خوزتاب متفاوت ترین پایگاه خبری اهواز-خوزستان 👇
🌐 WWW.KHUZTAB.IR
🆔 https://t.me/khuztab

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.