کد خبر : 14456
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 6:42

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان:

کمبود بنزین شایعه است/همه جایگاه های سوخت فعال هستند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ اخبار خوزستان ، سعید رضوانی گفت: اخبار منتشر شده در بحث کمبود بنزین در استان صحت ندارد و بنزین به میزان کافی در جایگاه های سوخت سراسر استان وجود دارد. وی افزود: هیچ جایگاه سوختی در خوزستان تعطیل نشده است. در حال حاضر همه جایگاه های سوخت در سراسر شهرستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ اخبار خوزستان ، سعید رضوانی گفت: اخبار منتشر شده در بحث کمبود بنزین در استان صحت ندارد و بنزین به میزان کافی در جایگاه های سوخت سراسر استان وجود دارد.

وی افزود: هیچ جایگاه سوختی در خوزستان تعطیل نشده است. در حال حاضر همه جایگاه های سوخت در سراسر شهرستان های استان در حال سوخت رسانی به خودرو ها هستند و هیچ نیازی به تجمع در پمپ بنزین ها نیست.

رضوانی ادامه داد: شهروندان به هیچ وجه نگران کمبود سوخت یا تعطیلی جایگاه های سوخت نباشند و همه خودروهایی که در استان تردد دارند می توانند بدون هیچ محدودیتی نسبت به سوخت گیری خودروهای خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان افزود: انتشار این اخبار کذب باعث ازدحام جمعیت در برخی از پمپ بنزین ها شده که با توجه به شرایطی که در خصوص بحث شیوع کروناویروس وجود دارد، از مردم در خواست دارین تا در پمپ بنزین ها ازدحام نکنند زیرا سوخت به میزان کافی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

سعید رضوانی تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان به چنین شایعات بی اساسی توجه نکنند زیرا روند سوخت رسانی در جایگاه های سوخت کاملا عادی خواهد بود و برنامه ای برای تعطیلی آن ها وجود ندارد.

او در پایان گفت: با افرادی که چنین شایعات و اخبار کذبی را در فضای مجازی منتشر می کنند به جدیت برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.