کد خبر : 4983
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فروردین 1398 - 22:33

کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در خوزستان تشکیل شد

دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان از تشکیل کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در خوزستان با دستور استاندار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، سعید رضوانی شامگاه دوشنبه ضرورت اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع از آخرین وضعیت بارش ها و اطلاعیه ها در حوزه مدیریت بحران، اظهارداشت: یکی از مهم ترین مولفه

دبیر شورای اطلاع رسانی خوزستان از تشکیل کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در خوزستان با دستور استاندار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، سعید رضوانی شامگاه دوشنبه ضرورت اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع از آخرین وضعیت بارش ها و اطلاعیه ها در حوزه مدیریت بحران، اظهارداشت: یکی از مهم ترین مولفه ها در بروز اتفاقات غیر مترقبه و بحران های طبیعی ارائه اخبار و اطلاعات موثق برای حفظ آرامش، هوشیاری و آگاهی اقشار مختلف مردم و مسئولان به منظور تصمیم گیری درست و بهنگام در وضعیت و شرایط مختلف احتمالی است.
وی ادامه داد: در این راستا با دستور استاندار خوزستان کمیته ویژه اطلاع رسانی مدیریت سیلاب در استان با حضور خبرنگاران، عکاسان و فعالان شبکه های اجتماعی به صورت تمام وقت در استاندری خوزستان تشکیل شده است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ادامه داد: از طریق این کمیته آخرین وضعیت آب پشت سدهای استان، جاده های مواصلاتی برون شهری و درون شهری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
رضوانی یادآور شد: به دستور استاندار تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که آخرین اطلاعات وضعیت حوزه ماموریت خود را به این کمیته اطلاع رسانی کنند.
بر اساس این گزارش، در پی پیش بینی بارش شدید تا ۲ روز آینده، آماده باش سیل در ۱۰ استان اعلام شده است.
هواشناسی ورود سامانه بارشی، از اواسط روز شنبه لغایت اوایل چهارشنبه هفته آینده را پیش بینی کرده که طی این مدت افزایش ابر، رگبارباران ، رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه ای و به تبع آن آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را در پی خواهد داشت. طبق این پیش بینی بیشترین حجم بارش ها در مناطق شمال غربی، شمالی، شمال شرقی، شرقی و مرکزی استان شامل حوزه های آبریز کرخه، دز و کارون و مارون خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.