کد خبر : 20539
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 23:55

در جلسه کیفیت آب شهرستان بررسی شد:

کیفیت آب مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان بندرماهشهر درحال بهبود است/شبکه فاضلاب شهری درحال اجراء و تکمیل است

جلسه بررسی کیفیت آب شهری و روستایی با حضور سرپرست فرمانداری و مدیران محلی برگزار و آخرین وضعیت آب و فاضلاب شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، فریدون بندری، سرپرست فرمانداری بندرماهشهر، در این جلسه اظهار کرد: موضوع کیفیت آب از لحاظ مطلوبیت میکروبی و میزان کلر موجود در آن ، مستقیماً با سلامت عمومی ارتباط داشته و بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: بحمدالله با تلاش های صورت گرفته در مجموعه آب و فاضلاب شهرهای بندرماهشهر، چمران و بندرامام خمینی(ره) نسبت به ماه‌های گذشته آب شهرستان از وضعیت بهتری در خصوص مطلوبیت میکروبی و میزان کلر  برخودار بوده ، اما در خصوص کدورت آب همچنان نیازمند تلاش و توجه بیشتر خواهیم بود .

فریدون بندری تصریح کرد: باتوجه به اینکه آب شهرستان از رودخانه کارون تأمین میشود، میطلبد مسئولان اداره کل آبفا در استان و کشور  نسبت به تأمین آب با کیفیت شهرستان اهتمام ویژه ای داشته و در ایجاد تصفیه خانه مجهز و مدرن برای بندرماهشهر گام های مؤثری بردارند.

رئیس شورای آب شهرستان بندرماهشهر در خصوص وضعیت آب و فاضلاب مسکن مهر و برخی نقاط شهر بندرامام خمینی(ره) ابراز داشت: با تلاش مجموعه آبفا بندرامام خمینی(ره) مشکلات موجود در حال برطرف شدن بوده و امیدواریم مشکل دفع فاضلاب این مناطق و همچنین تأمین آب شرب با کیفیت در سریعترین زمان ممکن رفع شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان این جلسه بيان داشت: در خصوص مشکلات کیفیت آب و ارتقاء آن در فرودگاه، زندان و پدافند هوایی بندرماهشهر ماهشهر نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افزایش کیفیت آب در این مناطق نیز باشیم.

در ادامه جلسه اعضاء حاضر به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.