کد خبر : 22273
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 15:42

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

گرد و غبار خوزستان ۵۶ نفر را راهی مراکز درمانی کرد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد: گرد و غبار که از روز جمعه گذشته وارد خوزستان شده ۵۶ نفر را راهی مراکز درمانی کرد.

14001213000130 Test PhotoN گرد و غبار خوزستان ۵۶ نفر را راهی مراکز درمانی کرد

به گزارش شنبه پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی این دانشگاه عرفان مردانی در توییتی نوشت: ‏با وجود اینکه اثرات زیانبار پدیده گرد و غبار و آلودگی هوا بر سلامت مردم در طول زمان خود را نشان می‌دهد اما در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل غلظت بالای گرد و غبار،۵۶ بیمار در شهرستان‌های درگیر با این پدیده در خوزستان به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

 

 

 

بر اساس اعلام کارگروه آلودگی هوای خوزستان ساعت کاری تمامی ادارات خوزستان برای صبح امروز شنبه با ۲ ساعت تاخیر اعلام شد و ادارات شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوشتر و بهبهان به دلیل ماندگاری شرایط جوی تعطیل اعلام شدند.

 

 

با وقوع پدیده گرد و غبار در برخی نقاط خوزستان از صبح جمعه میزان آلودگی هوا در خرمشهر به ۵۴ برابر حد مجاز و در آبادان و شادگان به ۴۷ برابر حد مجاز رسید.

 

 

 

به دلیل بروز پدیده گرد و غبار در مجموع ۶ پرواز ورودی و خروجی روز شنبه فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز باطل و یا با تاخیر انجام شد.

 

 

اداره کل هواشناسی خوزستان منشاء این گرد و غبار را کشور عراق اعلام کرده و با صدور اطلاعیه سطح نارنجی اعلام کرد: این توده ابتدا بر مناطق نیمه غربی و سپس سایر مناطق خوزستان از اواسط روز جمعه تا اوایل روز شنبه سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.