کد خبر : 23210
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 - 13:07

گلف یکی از محروم ترین رشته ها در خوزستان است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

بازیکن خوزستانی تیم گلف سورتمه گفت: رشته گلف یکی از محروم ترین رشته ها در خوزستان است و البته گلف ایران مظلوم واقع شده است.

62255930 گلف یکی از محروم ترین رشته ها در خوزستان است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، سامان بهادری، درباره قهرمانی تیم گلف سورتمه در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: متأسفانه به‌ دلیل شیوع کرونا سال گذشته مسابقات کشوری برگزار نشد اما با تمام قوا برای مسابقات این فصل به میدان رفتیم. شرایط خیلی سخت بود و کسب عنوان قهرمانی در میان تیم‌های خوب شرکت‌کننده در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ موضوع چندان آسانی نبود ولی بازیکنان خوب سورتمه این مهم را انجام دادند.

وی بیان کرد: رقابت بسیار نزدیکی میان این تیم‌ها وجود داشت و در میان بازیکنان مدعی و صاحب نام کشور که در این تیم‌ها حضور داشتند، پیروزی هیچ تیمی از قبل معلوم نبود. تیم با تجربه سورتمه با بهره‌گیری از بهترین بازیکنان با تجربه کشور برای اولین بار و پس از هشت سال جام  قهرمانی را از بین تیم های ملی حفاری و نفت مسجدسلیمان (۶ سال حفاری و ۲ سال نفت) کسب کرد. رقم خوردن چنین نتیجه ای هیچ چیزی از شایستگی های تیم های ملی حفاری، نفت و پتروشیمی مسجدسلیمان کم نمی کند.

بازیکن خوزستانی تیم سورتمه تهران عنوان کرد: رشته گلف یکی از محروم ترین رشته ها در خوزستان است و مسجدسلیمان، اهواز، آبادان، خرمشهر و امیدیه از شهرهایی هستند که در آن ها باشگاه گلف، فعال و ورزش گلف انجام می شود. امیدواریم که بتوانیم حداقل یک زمین چمن استاندارد در این استان داشته باشیم.

وی گفت: سال‌ ها است که برای معرفی گلف به عموم و کشف استعدادها در استان خوزستان تلاش می‌کنیم. من به اتفاق خانواده ام همه تلاش‌مان را کرده‌ایم اما واقعیت‌ها را هم باید در نظر گرفت.

ما در خوزستان استعداد زیاد داریم ولی در همان سطح آماتور می مانند چون باید هزینه کنند و برای تجربه بیشتر در مسابقات برون مرزی شرکت کنند و حای با مربیان خارجی کار کنند که این هزینه خیلی سنگین است. گلف نیاز به حمایت دارد. گلف ایران با وجود اینکه اولین زمین گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان افتتاح شد مظلوم واقع شده است.

بهادری در پایان بیان کرد: جا دارد از حمایت‌های خوب و ارزشمند فدراسیون گلف برای مهیا کردن شرایطی خوب برای برگزاری مسابقه فینال و مراسم اهداءجوایز نیز قدردانی کنم. البته باید این موضوع را بگویم با حضور آقای حمید عزیزی رییس فدراسیون چون سیستم گلف را تا حدودی به روزرسانی و جهانی کرده است هم بازیکنان پیشرفت کرده اند و هم این که با تکنیک و وسایل روز آشنا شدند. ضمن این که مسابقات قهرمانی از نظر نوه برگزاری مراسم، جوایز، اطلاعات و کمیته فنی، سطح بالا رفته و امیدوارم عزیزی در ادامه این مسیر در فدراسیون بیشتر بدرخشد و در مردادماه سالجاری بار دیگر با رای قاطع مجمع در فدراسیون باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.