کد خبر : 25271
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 23:40

یکی از برنامه های مسئولان استان برطرف کردن مشکلات مجتمع ماهیان خاویاری دزفول است

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل شیلات استان خوزستان با اشاره به مشکلات مجتمع ماهیان خاویاری دزفول گفت: طبق ارزیابی و نظارت‌های میدانی به عمل آمده، بخش عمده مسائل و مشکلات موجود با همت و همکاری مسوولان استانی برطرف می‌شوند.

 یکی از برنامه های  مسئولان استان برطرف کردن مشکلات مجتمع ماهیان خاویاری دزفول است

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ مهرداد محمدی دوست روز دوشنبه در جریان بازدید از مجتمع در حال احداث پرورش ماهیان خاویاری دزفول افزود: شهرستان دزفول با دارا بودن پتانسیل بالای آبزی پروری می‌تواند به عنوان قطب پرورش ماهیان خاویاری در خوزستان شناخته شود.

وی ادامه داد: مجتمع پرورش ماهیان خاویاری شوهان دزفول در زمینی به مساحت ۴۸.۵ هکتار در حال احداث است که پیش بینی می‌شود درصورت بهره برداری سالانه ۲ هزار تن گوشت ماهی خاویاری و ۱۰ تن خاویار در آن تولید شود.
محمدی دوست با بیان اینکه رونق و توسعه صنعت آبزی پروری استان با همکاری و همراهی دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود، گفت: برای راه اندازی این مجتمع یک عزم جدی وجود دارد و طبق ارزیابی‌های به عمل آمده مشکلات در داخل استان قابل رفع است.
مدیرکل شیلات خوزستان همراه با مسوولان محلی دزفول و اندیمشک از فعالیت مجتمع پرورش ماهیان خاویاری، طرح پرورش متراکم ماهیان گرمابی، شهرک شیلاتی اندیمشک و مزرعه پرورش ماهی حنطوش زاده بازدید کرد و تصمیمات و پیشنهادات لازم در راستای رفع موانع موجود اتخاذ شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.