کد خبر : 25620
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 0:25

یک تیر و دو نشان نیشکر در حمایت از کارگران

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

تلاش برای بهبود رفاه کارگران نیشکر با حمایت از کالای ایرانی؛

photo3130258078 768x355 1 یک تیر و دو نشان نیشکر در حمایت از کارگران

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ پرداختن به رفاه کارگران نیشکر سبب ایجاد انگیزه در این قشر زحمتکش به عنوان ستون‌های اصلی تولید می‌شود و بی‌شک همه تلاش خود را برای رفاه کارگران به کار می‌بندیم.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آستانه دهه فجر، با راه‌اندازی نمایشگاه کالای ایرانی در کشت و صنعت‌های نیشکری، با یک تیر، دو نشان زده و هم برای بهبود وضعیت کارگران کوشیده و هم از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، یکی از این نمایشگاه‌ها، امروز دوشنبه (۱۰ بهمن‌ماه) با حضور مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر، فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر و جمعی از مدیران و معاونین این واحد نیشکری افتتاح شد.

قدردانی از مدیرعامل نیشکر در توجه به رفاه کارگران

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در این مراسم گفت، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و تولید ملّی و اشتغال‌زایی، سازمان بسیج کارگری خوزستان به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های کالای ایرانی در سطح شرکت‌ها و کارخانجات خوزستان کرده است و در این نمایشگاه‌ها بیش از ۵۰۰ قلم کالای ایرانی به صورت اقساطی ارائه می‌شود.

سرهنگ سید‌‌ ابراهیم‌ احمدی‌فر از حمایت‌های دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مهندس همدان‌نژاد مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به دلیل نگاه توأمان به رفاه کارگران و حمایت از کالای ایرانی قدردانی کرد و این نگاه را برای توسعه و پیشرفت کشور، سازنده دانست.

نیروی انسانی رکن اصلی تولید است

photo3130259333 768x355 1 یک تیر و دو نشان نیشکر در حمایت از کارگران

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب گفت، به مناسبت این ایّام مبارک، نمایشگاه کالای ایرانی با هدف تامین رفاه کارگران این واحد نیشکری دایر شده است.

منصور همدان‌نژاد، نیروی انسانی را رکن تعالی و پیشرفت هر سازمان دانست و بیان داشت: پرداختن به رفاه کارگران نیشکر سبب ایجاد انگیزه در این قشر زحمتکش  به عنوان ستون‌های اصلی تولید می‌شود و بی‌شک همه تلاش خود را برای رفاه کارگران به کار می‌بندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.