کد خبر : 24951
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 17:48

یک طرفه شدن جاده ساحلی کیانپارس اهواز

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

به علت اجرای عملیات ،جاده ساحلی کیانپارس اهواز یکطرفه می شود. 

جاده ساحلی اهواز 1 1280x960 یک طرفه شدن جاده ساحلی کیانپارس اهواز

به‌گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان اعلام کرد: به منظور آغاز عملیات اجرایی اتصال فاضلاب خیابان ۵ و ۱۳ کیانپارس به خط اصلی و کلکتور جمع کننده فاضلاب غرب ساحلی محدودیت‌هایی در تردد وسایل نقلیه اعمال می‌شود.

این اطلاعیه افزوده است: تقاطع عرضی ساحلی غربی خیابان ۵ و ۱۳ از ظهر روز دوشنبه پنجم تا غروب روز چهارشنبه هفتم دی ماه مسدود می‌شود که همزمان با اجرای این عملیات تردد خودرو‌ها از باند روبرو فراهم می‌شود.

روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان ضمن عذرخواهی از مردم شریف اهواز، حفظ احتیاط و رعایت اصول رانندگی را از رانندگان در زمان اعمال این محدودیت خواستار شد.

پیش از این نیز شرکت آبفای خوزستان به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب، مسیر تردد جاده ساحلی غربی محور شمال به جنوب و جنوب به شمال، حدفاصل خیابان ۹ تا بیمارستان مهر اهواز را به مدت ۷۲ ساعت از چهارشنبه ۲۵ آبان تا روز جمعه ۲۷ آبان مسدود کرده بود.

کلکتور اصلی شبکه فاضلاب درجاده ساحلی با فناوری پیشرفته حفاری توسط دستگاه‌های متروتونلینگ اجرا شده است که با اجرای این پروژه در منطقه کیانپارس خط اصلی خروجی فاضلاب در خیابان میهن شرقی به این کلکتور اصلی در حال اتصال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.