یک مصدوم در حادثه واژگونی کامیون در محور ایذه-دهدز

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: واژگونی کامیون در محور ایذه-دهدز باعث مجروحیت یک زن و بسته شدن جاده شد. علی اکبر آبسته امروز با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای مختلف در سطح این شهرستان اظهار کرد: شب گذشته نیز این حوادث باعث مصدومیت یک زن و گرفتار شدن وی در خودرو

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه گفت: واژگونی کامیون در محور ایذه-دهدز باعث مجروحیت یک زن و بسته شدن جاده شد.
بارگیری یک مصدوم در حادثه واژگونی کامیون در محور ایذه دهدز
علی اکبر آبسته امروز با اشاره به وقوع حوادث جاده‌ای مختلف در سطح این شهرستان اظهار کرد: شب گذشته نیز این حوادث باعث مصدومیت یک زن و گرفتار شدن وی در خودرو شد.

وی افزود: در حادثه شب گذشته یک دستگاه کامیون ۱۰ چرخ که در حال جابه‌جایی اسباب منزل بود در گردنه سراک واژگون شد و این حادثه یک نفر مجروح در پی داشت.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان ایذه تصریح کرد: پس از این حادثه و اطلاع‌رسانی به نیروهای اورژانس، اعزام نیرو به این محل صورت گرفت و پس از خارج‌سازی مجروح از خودرو وی برای انجام مداوای بیشتر به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شد.

پس از وقوع این حادثه در جاده پر تردد ایذه به سمت استان اصفهان که جز اصلی‌ترین جاده‌های ترانزیتی کشور به حساب می‌آید، بسته شدن جاده منجر به وقوع ترافیک شد که پس از یک ساعت تردد به حالت عادی بازگشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.