کد خبر : 9287
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 14:44

۱۶۰میلیارد ریال برای چهار خطه کردن جاده شوشتر-دزفول اختصاص یافت

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال برای ادامه چهار خطه کردن جاده شوشتر- دزفول اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،خیرالله خادمی روز پنجشنبه در بازدید از این مسیر افزود:  این پروژه در مسیری به طول هفت کیلومتر طراحی و اسناد آن آماده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال برای ادامه چهار خطه کردن جاده شوشتر- دزفول اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

PhotoGrid 1564744072102 300x200 ۱۶۰میلیارد ریال برای چهار خطه کردن جاده شوشتر دزفول اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،خیرالله خادمی روز پنجشنبه در بازدید از این مسیر افزود:  این پروژه در مسیری به طول هفت کیلومتر طراحی و اسناد آن آماده شده و از هفته آینده به مناقصه می رود.  وی ادامه داد: در مجموع  ۳۰کیلومتر از این محور نیاز به چهار خطه شدن دارد که  ۱۸کیلومتر آن در حوزه دزفول و ۱۲کیلومتر درحوزه شوشتر است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل جاده ای گفت: این محور بار ترافیکی زیادی دارد و ارتباط برخی شهرهای شمالی خوزستان را با مرکز کشور برقرار می کند.  وی افزود: این جاده از نظر استراتژیک نیز اهمیت خاصی دارد و در فروردین امسال که جاده اهواز-اندیمشک زیر آب رفت ،ترافیک به این محور هدایت شد.

به گزارش خوزتاب، وی همچنین از پروژه کنار گذر شوشتر، بافت فرسوده شهری، محل احداث پل جدید علامه شیخ و جاده روستایی کرایی بازدید کرد.  چهار خطه نشدن ادامه محور شوشتر –دزفول تاکنون حوادث مرگبار زیادی به جا گذاشته که انتظار می رود مسئولان برای تکمیل آن جدیت بیشتری داشته باشند./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.